關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友上左小學, 會否少左去旅行啊.
發新帖
查看: 959|回覆: 4
go

小朋友上左小學, 會否少左去旅行啊. [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


7495
1#
發表於 07-10-30 12:42 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
2#
發表於 07-10-30 13:03 |只看該作者
絕對係,得4個選擇:只可以同人逼聖誕、新年、復活節同暑假,仲要係旺季附加費

Rank: 5Rank: 5


1892
3#
發表於 07-10-30 13:53 |只看該作者
真係呀!!!我個女今年讀K3,咁我要去多兩次....如果唔係出年咪無得去..

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


226
4#
發表於 07-10-30 14:18 |只看該作者
小兒上年上小一,整整一年沒有出外旅行。我也是在他K3時去了三次。下次不知是幾時?

Rank: 5Rank: 5


1270
5#
發表於 07-10-30 16:18 |只看該作者
原文章由 natnat_tsang 於 07-10-30 13:53 硐表
真係呀!!!我個女今年讀K3,咁我要去多兩次....如果唔係出年咪無得去..



我都係呀 不過我d假期已經差不多用哂黎interview小一lu
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖