關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Maryknoll同喇沙是否就快轉為直資?
發新帖
查看: 2717|回覆: 13
go

Maryknoll同喇沙是否就快轉為直資? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1257
1#
發表於 07-10-29 00:42 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
朋友說喇沙已落實會轉為直資, 而maryknoll亦很快會轉 ... 但search唔到有這些消息 ...請問有沒有人可以澄清一下呢?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


343
2#
發表於 07-10-29 01:41 |只看該作者
原文章由 greetings 於 07-10-29 00:42 硐表
朋友說喇沙已落實會轉為直資, 而maryknoll亦很快會轉 ... 但search唔到有這些消息 ...請問有沒有人可以澄清一下呢?



Sorry...............本人聞所未聞!

可能性極之微。

Rank: 5Rank: 5


4747
3#
發表於 07-10-29 10:37 |只看該作者
原文章由 greetings 於 07-10-29 00:42 硐表
朋友說喇沙已落實會轉為直資, 而maryknoll亦很快會轉 ... 但search唔到有這些消息 ...請問有沒有人可以澄清一下呢?


Where and When did your friend get such news?  LS has said that they won't change to DSS sometimes before, same for Maryknoll.

Rank: 2


81
4#
發表於 07-10-29 10:39 |只看該作者
如果識妳朋友就好, 甘快已知落實會轉為直資, 佢一定有些絕密資料!
原文章由 greetings 於 07-10-29 00:42 硐表
朋友說喇沙已落實會轉為直資, 而maryknoll亦很快會轉 ... 但search唔到有這些消息 ...請問有沒有人可以澄清一下呢?

Rank: 5Rank: 5


1257
5#
發表於 07-10-29 11:04 |只看該作者
did LS annouce they won't change to 直資?  Where did you hear this pls?

BTW, what is meant by DSS please?

原文章由 WYmom 於 07-10-29 10:37 硐表


Where and When did your friend get such news?  LS has said that they won't change to DSS sometimes before, same for Maryknoll.

Rank: 4


621
6#
發表於 07-10-29 11:59 |只看該作者
喇 沙 書 院 拒 轉 直 資
http://education.atnext.com/inde ... mp;issueID=20061218

爭收生彈性喇沙擬轉直資
http://paper.wenweipo.com/2006/12/16/HK0612160024.htm

[DEC-2006]
Regards,
Uncle-DOS
親子升學專欄作家, 升學教育顧問
Uncle-DOS 《升小攻略》專欄

Rank: 5Rank: 5


1257
7#
發表於 07-10-29 17:00 |只看該作者
為什麼一篇話轉, 另一篇又話唔轉? 咁即係轉定唔轉?

anyways, THANKS for your reply

原文章由 Uncle-DOS 於 07-10-29 11:59 硐表
喇 沙 書 院 拒 轉 直 資
http://education.atnext.com/index.cfm?fuseaction=article.View&articleID=6630647&issueID=20061218

爭收生彈性喇沙擬轉直資
http://paper.wenweipo.com/2006/12/16/HK0612160024.htm

...

Rank: 5Rank: 5


1257
8#
發表於 07-10-29 17:06 |只看該作者
我都好懷疑, 所以好想向大家求証一下

原文章由 singlemum 於 07-10-29 10:39 硐表
如果識妳朋友就好, 甘快已知落實會轉為直資, 佢一定有些絕密資料!

Rank: 4


835
9#
發表於 07-10-29 21:31 |只看該作者
原文章由 greetings 於 07-10-29 00:42 硐表
朋友說喇沙已落實會轉為直資, 而maryknoll亦很快會轉 ... 但search唔到有這些消息 ...請問有沒有人可以澄清一下呢?

我覺得係一定轉啦, 唔轉收生唔夠其他轉左既名校爭


7455
10#
發表於 07-10-29 22:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


470
11#
發表於 07-10-30 02:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1257
12#
發表於 07-10-30 10:04 |只看該作者
轉左果幾間, 通常公佈左之後是否即年實行?

Rank: 1


24
13#
發表於 07-10-30 10:37 |只看該作者
通常朋友都有絕密料
但又唔知黎自邊度

朋友

Rank: 4


740
14#
發表於 07-10-30 11:24 |只看該作者
我囝囝而家小二, 係揀幼稚園時,
已有朋友同我講, 搵間好D同出名(深)D,
因喇沙會轉直資, 因佢有同喇沙有business,
到現在都轉唔成..
我覺得轉都會係中學果邊轉先,
因收生有保障


原文章由 池上遼一 於 07-10-30 10:37 硐表
通常朋友都有絕密料
但又唔知黎自邊度

朋友
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖