關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 原來是教育局不讓我們知道Banding數據
發新帖
查看: 2317|回覆: 10
go

原來是教育局不讓我們知道Banding數據 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


19890
1#
發表於 07-11-6 07:31 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
http://hk.news.yahoo.com/071105/12/2iw0h.html

http://www.mingpaonews.com/20071106/gfa1.htm

我估今年小學不再公佈學生 Banding Percentage, 都可能是因為教育局不讓學校公佈。

究竟我們的教育制度應不應有透明度?

上市公司都講透明度。但點解教育這個重要課題上,考試和評估就越來越多,但透明度就越來越不足。
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


4747
2#
發表於 07-11-6 08:29 |只看該作者
原文章由 ChiChiPaPa 於 07-11-6 07:31 硐表
http://hk.news.yahoo.com/071105/12/2iw0h.html

http://www.mingpaonews.com/20071106/gfa1.htm

我估今年小學不再公佈學生 Banding Percentage, 都可能是因為教育局不讓學校公佈。

究竟我們的教育制度應不應有透 ...


Banding of P.6 students this year will be different from the past as they have used the recent exam results to adjust the bandings.  But now EDB forbid all schools to disclose the results.  It is very unfair to all parents and students.  In other countries, exam results of primary schools are disclosed clearly.  

So now they allocate students to secondary schools according to banding but they do not allow parents to know banding of schools, so how can parents choose the right schools????  They don't even have common sense!

Rank: 4


516
3#
發表於 07-11-6 09:08 |只看該作者
因為d高官多數會將仔女送去外國讀書,而且佢地d仔女個個''資優'',就算留在香港 ge,要入名校亦不難 :tongue:

所以,對教育部高官來說,不公佈banding數據根本就不是問題嘛 ;
而低官....要知道也不難吧........


514
4#
發表於 07-11-6 10:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


7364
5#
發表於 07-11-6 11:06 |只看該作者
事不關己嘛!班高官有錢將啲仔女送哂去外國讀書,根本唔駛玩呢個遊戲,你哋點揀學校佢哋根本唔關心,咩都唔俾你哋知咪唔駛煩囉!完全係黑箱作業嘛

Rank: 5Rank: 5


1804
6#
發表於 07-11-6 14:26 |只看該作者
原文章由 stjoboldboy 於 07-11-6 10:48 硐表
{教育局高級官員回應,學生組別本來就不是供家長選校的資料,是讓學校改善教與學,與教學語言政策無關。他指學生組別資料對組別低的學校和教師造成標籤效應,會構成莫大壓力。「家長但求就手,透過這些學生組別的資料,盲目追捧B ...


我好同意你的說法,教育局班高官當香港d學生係白老鼠,
母語教學令香港d學生英文水準下降,殺校令各學校
"人心惶惶",今次重吾比家長知道banding數據,
真係比班高官玩死.

Rank: 5Rank: 5


1334
7#
發表於 07-11-6 15:09 |只看該作者
我又唔係好明, 如果唔要有 banding外洩, 咁點解要有 banding??  如果無 banding, 咁咪唔會外洩囉.
我好明白, banding 其實對學生係一個 labeling, 對佢地唔係一件好事, 但係如果無咗 banding, 咁又用咩黎衡量間學校好定唔好呀??  咁佢地係咪會 show 哂所有中學既會考 result 俾家長睇呀??  
如果咩都唔知, 叫d 家長點揀學校呀.  可能唔俾外洩, d 家長更加追捧名校添.

醒目開學勳章 王國長老


59483
8#
發表於 07-11-6 22:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


815
9#
發表於 07-11-7 00:14 |只看該作者
講得好,唔分banding,唔求分數,咁米乜問題都無law 乜都係佢地講:evil:

原文章由 銘銘媽 於 07-11-6 15:09 硐表
我又唔係好明, 如果唔要有 banding外洩, 咁點解要有 banding??  如果無 banding, 咁咪唔會外洩囉.
我好明白, banding 其實對學生係一個 labeling, 對佢地唔係一件好事, 但係如果無咗 banding, 咁又用咩黎衡量間學校 ...

Rank: 3Rank: 3


310
10#
發表於 07-11-7 09:27 |只看該作者
雖然小兒己在今年己升中, 但都覺得敎育局這做法有問題, 點解唔比人知, 買棵菜我都可以問吓買菜亞姐棵菜靚唔靚, 揀吓, 但關於自己仔女前途, 就要好似買大小咁, 學校好唔好, 都係d家長自已靠估, 又要玩大抽獎, 越諗就越 '興'
我好同意'daisykkqq'所講, 乜都唔求, 咪乜都唔駛佢地講囉!

Rank: 5Rank: 5


1247
11#
發表於 07-11-7 10:40 |只看該作者
學校不能公開banding,不但對家長和學生不公平,對於學校都是不公平,尤其是一些近年積極進取、收生成績漸見進步的非傳統名校,在不能公開實際成績的情況下,家長為求保險會轉回追捧傳統名校,使那些本來迎頭趕上的學校忽然受挫。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖