- 在線時間
- 649 小時
- 最後登錄
- 19-6-5
- 國民生產力
- 194
- 附加生產力
- 633
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-7-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 544
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 1371
- UID
- 51889
 
|
原文章由 khmama 於 07-10-23 15:40 硐表 
你既煩惱我都經歷過.我個女以前都鍾意睇電視,特別是有線兒童台.下面有幾個方法都是我用過的,可以參巧下:
1. 預備一本記錄冊,每天一頁,記錄功課完成時間, 能夠在指定時間前完成就有貼紙. 但必須持之以恆. 這方法本來 ...
我亞仔都係好鍾意睇有線兒童台, 可以成日睇唔停都得, 所以亞仔一開學我就cut咗有線, 費事佢成日掛住睇無心機做功課(不過我就少咗好多野睇law, 得返無記真係無乜選擇)
而家無咗有線, 佢每日放學返嚟都啱啱可以睇到"放學icu"入面套卡通片, 我通常都會比佢睇, 睇完佢就開始做功課, 我同佢講, 如果佢做得快又靚ga, 就可以睇到五點幾嗰套卡通片, 於是佢為咗可以睇到, 佢就會好專心咁做, 慕求快d做晒d功課,可以睇多套law
其實如果真係要返補習班, 最好參加學校入面ga課托班, 一來係返學校入面, 唔駛走來走去, 二來全部都係自己學校d學生, 無咁雜
如果學校入面無課托班, 要出去搵, 就要小心d搵, 因為出面d補習社好多都好雜, 小朋友去到, 好容易比人蝦或學壞, 所以一定要慎選補社
其實經濟許可ga話, 最好都係請上門補習啦 |
|