關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問人有無高人可以幫幫手,男小拔可否插班 ...
發新帖
查看: 1303|回覆: 2
go

請問人有無高人可以幫幫手,男小拔可否插班 [複製鏈接]

Rank: 1


24
1#
發表於 07-11-17 22:04 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問各位,囝囝今年讀4年級想轉校,心想轉去男小拔,請問有無人知道要什麼手續或要什麼,成績需要什樣. 請問有無高人可幫幫手
   0    0    0    0

Rank: 4


740
2#
發表於 07-11-18 03:34 |只看該作者
男小拔唔係班班都有插班位, 你打電話問吓啦,
不過如小朋友無乜special talents, 都唔駛唸,
佢哋高年班好多都係黎自SFA or 宣小,
因為程度大家有番咁上下,
如一般津班, 程度差好遠,
因佢哋小二d英文已等於出面5年級.

當然如有chance interview, 而小朋友英文oral好,
最好係用全英文.

原文章由 wpcjoanne 於 07-11-17 22:04 硐表
請問各位,囝囝今年讀4年級想轉校,心想轉去男小拔,請問有無人知道要什麼手續或要什麼,成績需要什樣. 請問有無高人可幫幫手

Rank: 1


24
3#
發表於 07-11-18 14:48 |只看該作者
原文章由 鳳梨 於 07-11-18 03:34 硐表
男小拔唔係班班都有插班位, 你打電話問吓啦,
不過如小朋友無乜special talents, 都唔駛唸,
佢哋高年班好多都係黎自SFA or 宣小,
因為程度大家有番咁上下,
如一般津班, 程度差好遠,
因佢哋小二d英文已等於出面5年級.
...





多謝你的高見
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖