- 在線時間
- 7 小時
- 最後登錄
- 09-3-10
- 國民生產力
- 4
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-1-29
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 76
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 482
- UID
- 39085
 
|
我而家幫緊一位讀小學四年級既學生補習英文.
但就絕少同佢溫課本內容. 因為以佢係學校學既野, 要考英中, 的確, 有點難度. 所以, 我係會幫佢溫番一d文法上基本既野, 然後主力要佢做閱讀理解, 最近仲要佢做埋看圖作句. 我教他的功課, 要他看的文章, 應該是小五, 六的程度了.
補習時間係星期六, 2~4:30pm 中間會有2個小息.
有時星期日我無事做, 咪要佢加堂...再上英文. 但都只係會重複星期六既教學內容. 我的確很希望他能升上英中, 以這個為目標.
樓主, 找一個有heart 既補習老師不容易. 我的學生, 說我是他的a+補習老師, 真的讓人甜到入心. ^^
其實而家每個小孩子, 背後都會有一個補習老師. 你也要加油, 努力找一個跟小孩有緣的.
對了, 我應該沒空再教其他孩子了. 這是我的私心, 因為他是我的小姪兒 |
|