- 在線時間
- 61 小時
- 最後登錄
- 24-8-17
- 國民生產力
- 58
- 附加生產力
- 192
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 225
- 主題
- 44
- 精華
- 0
- 積分
- 475
- UID
- 8295
 
|
| 今天有朋友同我講將來一定要給仔仔讀名校,對他將來好些,但我又唔覺得她的細仔有什麼特別,2年前我帶囡囡去同她2個小朋友玩,1個是小一和另一個就同我女同年,但有好多英文他們都唔識,反而我女識,而她仔在一次生日會遇到,成日就欺侮我仔仔,唔通讀名校就這樣好?很後悔接了她電話,但我女女雖然讀一般的學校,但她很開心,很乖,我覺得這才是最重要. |
|