- 在線時間
- 24 小時
- 最後登錄
- 08-3-10
- 國民生產力
- 22
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-12-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 50
- 主題
- 11
- 精華
- 0
- 積分
- 72
- UID
- 169509

|
自己教番小朋友,如果個小朋友細都還可以,我個女已經p.6啦,嘩!!!早排D gammer................,原來我已經唔記得灑啦,點知請個補習都搞佢唔"店",個補習講佢唔明,大件事啦
最後自己即刻溫番灑D書之後再教佢,佢家好似好番D啦,非常危險,今次計分o架!!
原來請個補習都唔可以即刻解決個問題,而佢由細到大都係我教佢,所以我容易D知佢有咩唔識,:idea: 而搵個好嘅補習真係唔容易, 我之前已經試過2個補習,但係..................所以搞到我心力交瘁,真係有D想死!!
請各位分享一下!! |
|