關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 對於小朋友學習分享
發新帖
查看: 958|回覆: 1
go

對於小朋友學習分享 [複製鏈接]

Rank: 2


72
1#
發表於 07-12-8 23:10 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
自己教番小朋友,如果個小朋友細都還可以,我個女已經p.6啦,嘩!!!早排D   gammer................,原來我已經唔記得灑啦,點知請個補習都搞佢唔"店",個補習講佢唔明,大件事啦

最後自己即刻溫番灑D書之後再教佢,佢家好似好番D啦,非常危險,今次計分o架!!

原來請個補習都唔可以即刻解決個問題,而佢由細到大都係我教佢,所以我容易D知佢有咩唔識,:idea: 而搵個好嘅補習真係唔容易, 我之前已經試過2個補習,但係..................所以搞到我心力交瘁,真係有D想死!!
請各位分享一下!!
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


121
2#
發表於 07-12-9 00:04 |只看該作者
對於小朋友學習分享:

遠水不能救近火,現在要呈分才建議你的小朋友多看課外書;似乎太晚了。

收集別的學校試卷、坊間補充、訪問成績好的同學如何温習、問高年班同學取經等......!
世人都曉神仙好,只有兒孫忘不了。
                    痴心父母古來多,孝順兒孫誰見了。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖