關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有無讀曾讀創價幼稚園的家長?請賜教! ...
發新帖
查看: 1467|回覆: 7
go

請問有無讀曾讀創價幼稚園的家長?請賜教! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4994
1#
發表於 07-12-5 13:04 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我本身好鍾意呢間幼稚園, 但又聽聞佢地的程度比較淺, 升上小一會好吃力, 你地的經驗係點?請賜教!



[ 本文章最後由 Fayme 於 07-12-5 13:05 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1305
2#
發表於 07-12-5 15:07 |只看該作者
我小兒現就讀創價幼稚園高班, 我認為佢地程度不如外傳般淺, 之前的我忙記了, 以今年, 英文用oxford story tree level 4上堂,以外國版計,佢係oxford reading tree 的stage 6. 寫生字都寫英文句子.中文方面有記憶遊戲即默書,數學學操作式,聽講畢業時會學完倍數.

不過,若然你將來想考St. Francis 之類的,當然唔啱啦!  

Rank: 3Rank: 3


298
3#
發表於 07-12-6 13:31 |只看該作者

請問有無讀曾讀創價幼稚園的家長?請賜教!

我個女兒係創價畢業, 今天在英小讀K.1. OK喎, 第一次測驗, 科科都9X分, 沒有比其他英文幼稚園學生遜色. 其實, KINDERGARTEN程度唔係太重要, 重點是小朋友愉快地學習, 並愛上學習. 這樣, 升小學時就容易跟上.

Rank: 4


855
4#
發表於 07-12-6 14:56 |只看該作者
KelvinMaMa/晴雨公仔,

你o既小朋友讀傳統定活動小學? 如果想讀傳統官小 or 華英, 創幼程度ok嗎?

知唔知有冇人入咗華英?幾多個? Thanks.

Rank: 5Rank: 5


1305
5#
發表於 07-12-6 21:07 |只看該作者
我小朋友還是K3, 不過曾經問老師,佢話小兒可以讀紀律較嚴的學校,所以讀活動教學的,並不代表不能讀傳統學校,最重要視乎個小朋友的性格.

華英小學我不認識,但我認識的有兩個今年考入了英華小學. 還有唔少人考入了KTS.

[ 本文章最後由 KelvinMaMa 於 07-12-6 21:12 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


135
6#
發表於 07-12-7 16:28 |只看該作者

回覆 #3 晴雨公仔 的文章

你有沒有在外面補讀其他課外增值班幫助她。

Rank: 3Rank: 3


161
7#
發表於 07-12-7 23:18 |只看該作者
原文章由 Fayme 於 07-12-5 13:04 發表
我本身好鍾意呢間幼稚園, 但又聽聞佢地的程度比較淺, 升上小一會好吃力, 你地的經驗係點?請賜教!



囡囡不是讀這所幼稚園, 但從認識的一些小學校長口中, 對佢地學生評價唔錯喎.

Rank: 4


577
8#
發表於 07-12-8 20:41 |只看該作者
我仔仔係創價畢業生, 佢之前讀 St. Fancis, 今年轉了拔萃, 之前都無讀甚麼雞精班, 一切係佢自己, 不過上小一時是比較辛苦, (尤其是我), 但現在的創價比以前深很多.
[img align=left]aal[/img][url=[img align=left]aal[/img]][img align=left]aal[/img][/url][img align=right]C:\Documents and Settings\Angie\My Documents\photo~Ivan[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖