關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友返上午班, 請問放學後給他們午睡嗎? ...
發新帖
查看: 978|回覆: 7
go

小朋友返上午班, 請問放學後給他們午睡嗎? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1469
1#
發表於 07-12-12 01:15 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
想問有經驗的媽咪,

若午睡後再做功課之後晚上遲小小睡(遲一個小時, 約10時睡), 晚上多d親子時間 好d



下午做晒功課,溫習, 晚上早d睡.
   0    0    0    0


97
2#
發表於 07-12-12 10:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


5912
3#
發表於 07-12-12 10:09 |只看該作者
我個小朋友返上晝班, 放左學食完飯會午睡最少一個鐘, 如果唔瞓的話, 佢會夜晚六七點頂唔順架, 咁瞓完先做功課都好, 夜晚就十點上床.

Rank: 4


658
4#
發表於 07-12-12 11:20 |只看該作者
嘩! 就算5給小朋友睡, 小朋友都會勁扭計+做做下功課突然瞓左在桌上, 我的細仔就算反全日(小一), 返到家都先吃完小點就走去睡, 阻都阻5住, 家姐就好好多, 反幼稚園後已經不睡午覺

Rank: 5Rank: 5


1245
5#
發表於 07-12-12 11:55 |只看該作者
如果小朋友尚小 如一、二年級放學後先小睡片刻
無論在身體上 , 精神上或功課上的效果也較佳

但再大d 就未必有咁既需要了
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


3450
6#
發表於 07-12-12 12:54 |只看該作者
我仔一年級6:30起床, 我也想他小睡, 但他不肯只想玩, 但夜晚成10:xx才睡, 他真的頂得順嗎??

原文章由 emiluihk 於 07-12-12 11:55 發表
如果小朋友尚小 如一、二年級放學後先小睡片刻
無論在身體上 , 精神上或功課上的效果也較佳

但再大d 就未必有咁既需要了

Rank: 6Rank: 6


5912
7#
發表於 07-12-12 14:38 |只看該作者
我諗瞓唔瞓晏教, 真係睇需要, 我個女kg時唔駛架, 而家小一先要

Rank: 3Rank: 3


416
8#
發表於 07-12-12 21:40 |只看該作者
我囡囡讀P.2, 6:15起床 返全日,放學吃些少野,就瞓一個鐘;之後再做功課,練琴.
人精神0的,晚上我們放工可以和她溫習,親子時間又可長些.
如果唔係, 功課做唔到, 飯食唔到, 其他更...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖