關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 邊到有得學硬筆書法(即係 鉛子筆)
發新帖
查看: 1626|回覆: 6
go

邊到有得學硬筆書法(即係 鉛子筆) [複製鏈接]

Rank: 2


35
1#
發表於 07-12-8 23:13 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
囡囡已經k3   明年小一    好想佢學好寫靚d 字
知唔知邊到有得學?    教得好唔好?
唔知貴唔貴呢?
   0    0    0    0

Rank: 4


926
2#
發表於 07-12-9 00:12 |只看該作者
有開書法班果d都有得學.硬筆法即係用鉛筆唔係鉛子筆.我女K3響青苗學過.
原文章由 Fiona_ha 於 07-12-8 23:13 發表
囡囡已經k3   明年小一    好想佢學好寫靚d 字
知唔知邊到有得學?    教得好唔好?
唔知貴唔貴呢?

Rank: 2


56
3#
發表於 07-12-9 11:18 |只看該作者
click here

                     

Rank: 2


35
4#
發表於 07-12-9 17:55 |只看該作者
很感謝大家幫忙,資料很有用呢。

Rank: 5Rank: 5


4993
5#
發表於 07-12-9 19:54 |只看該作者
請問有無朋友學過?  有咩comments?
有無教筆順?

tks

原文章由 小羽 於 07-12-9 11:18 發表
click here

Rank: 5Rank: 5


1193
6#
發表於 07-12-9 23:52 |只看該作者
仁愛堂有硬筆書法學ga!!!

Rank: 3Rank: 3


105
7#
發表於 07-12-11 01:54 |只看該作者
灣仔香港小童群益會成長發展中心都有兒童硬筆書法班。

http://hke.bgca.org.hk/
then click 兒童活動 -> 興趣班 -> 073CCI01-03   兒童硬筆書法班
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖