關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 弘立小學
發新帖
查看: 1192|回覆: 3
go

弘立小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


171
1#
發表於 07-12-16 01:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
學費要一萬定八千 ??值嗎?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


255
2#
發表於 07-12-17 12:55 |只看該作者
聽講師資真的非常之好,但太昂貴了(對我來說)。

Rank: 4


656
3#
發表於 07-12-17 15:43 |只看該作者

ISFA

Yes - the school fee is quite a lot but I can say that the monies are well-spent.

Great teachers!
:-D :-D :-D :-D

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10185
4#
發表於 07-12-17 15:58 |只看該作者
Hello 502,
May I know how your would comment on students' conduct?

I read from other posts about parents getting frustrated over that, true?

many thanks.
‹ 上一主題|下一主題