關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友欠交功課問題
發新帖
查看: 1494|回覆: 6
go

小朋友欠交功課問題 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1051
1#
發表於 07-12-18 22:54 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
本人兒子今年五年班,近來成日都欠交功課,情況都好嚴重,一星期起碼都有三次以上,有時直情成個星期都有,我已經有督促佢,我有睇住佢就好d,一無睇就又係咁,唔係唔記得攞呢樣就做少一樣,係唔係呢個年齡小朋友會係咁?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2023
2#
發表於 07-12-19 09:27 |只看該作者
原文章由 amysnlee 於 07-12-18 22:54 發表
本人兒子今年五年班,近來成日都欠交功課,情況都好嚴重,一星期起碼都有三次以上,有時直情成個星期都有,我已經有督促佢,我有睇住佢就好d,一無睇就又係咁,唔係唔記得攞呢樣就做少一樣,係唔係呢個年齡小朋友會係咁? ...


你都話近來啦,咁係米之前冇咁問題?

我囡囡以前都曾經試過有一段時間係咁,
我都唔知點解架,
不過唯有每日放學要佢check清楚帶齊功課先走,
事關功課冇帶返黎想做都難啦!
(佢就過成個功課file漏左係學校)
check左一派佢又冇事咯喎!

如果佢有咁情形,你唯有跟緊啦!

Rank: 3Rank: 3


127
3#
發表於 07-12-20 16:22 |只看該作者
amysnlee
你囡囡間學校係米"葵涌" 因為好似我囡囡果間


原文章由 amysnlee 於 07-12-18 22:54 發表
本人兒子今年五年班,近來成日都欠交功課,情況都好嚴重,一星期起碼都有三次以上,有時直情成個星期都有,我已經有督促佢,我有睇住佢就好d,一無睇就又係咁,唔係唔記得攞呢樣就做少一樣,係唔係呢個年齡小朋友會係咁? ...

Rank: 5Rank: 5


1051
4#
發表於 07-12-20 16:49 |只看該作者
原文章由 axa 於 07-12-20 16:22 發表
amysnlee
你囡囡間學校係米"葵涌" 因為好似我囡囡果間

係呀,係荊冕堂呀,讀k1,係唔係同一間呀?唔知我囡囡同係囡囡識唔識呢?: :

Rank: 3Rank: 3


127
5#
發表於 07-12-20 17:06 |只看該作者
係米"葵涌"果間 我囡k2啦



原文章由 amysnlee 於 07-12-20 16:49 發表

係呀,係荊冕堂呀,讀k1,係唔係同一間呀?唔知我囡囡同係囡囡識唔識呢?: :

Rank: 3Rank: 3


127
6#
發表於 07-12-20 22:32 |只看該作者
會唔會你仔仔近期有唔開心事呀:idea: :cry:


241
7#
發表於 07-12-20 23:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖