- 在線時間
- 158 小時
- 最後登錄
- 13-10-30
- 國民生產力
- 63
- 附加生產力
- 85
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-4-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 370
- 主題
- 25
- 精華
- 0
- 積分
- 518
- UID
- 80769

|
我仔以前都有去補習社(私人), 其實唔係個個攪補習社的都利字當頭, 當時如果個仔未做完功課, 他們唔會比我仔走, 就算做到8點都唔比走(老師會留下倍我仔), 測驗考試會在星期六再幫他溫習, 不過都無同我講錢, 也唔會加錢加時, 他們都是用心幫我仔的! 有時同他們傾計, 會發現其實係有d家長過份的要求, 個仔成績退步只會怪補習老師, 但又唔睇下自己小朋友的問題! 欠交功課唔一定關補習老師的事, 有時會係個小朋友自己專登唔寫在家課日誌上, 但家長只會怪老師, 唉!
不過, 因為是補習社, 始終會好多人, 一張table座滿十個小朋友, 真係幾難集中精神, 真係好嘈, 而且小朋友會養成以賴的習慣, 做什麼都等阿sir or miss 幫佢, 好似自己唔洗負責, 所以最後我仔都無補, 返家自己做功課, 反而自律了 |
|