- 在線時間
- 325 小時
- 最後登錄
- 20-8-2
- 國民生產力
- 18
- 附加生產力
- 419
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-27
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 177
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 614
- UID
- 149799

|
我小朋友是來香港謮中班K2.當時非常困難找到心儀出名幼稚園插班,因好的幼稚園唔會有學生轉校,所以無位空.有些幼稚園是直升小一.我認在香港讀K 1最好.使小朋友容易適應香港教學,因好的幼稚園程度較高.容易考到心儀小學.如果來港讀高班.深信難考到好的小學,就算比你入讀都會跟唔上,好的小學課本程度讀高一兩級.到時每天人補習仲煩.大陸國際學校程度未班.信唔過.個人意見.
原文章由 baby_yuyu 於 08-1-3 13:57 發表 
係喎...我又冇諗過返香港讀一年高班喎...咁樣會好o的呀, 因為我怕成日stay大陸會miss o左o的報名日期, 早一年返來就會好o的啦...thx!!
我都覺得大陸o的英文唔得呀, 就算會國際學校都係一樣。你有冇自己教小朋友英文 ... |
|