關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問兒童八逹通錶是容易壞 ?
發新帖
查看: 1331|回覆: 2
go

請問兒童八逹通錶是容易壞 ? [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1#
發表於 08-1-11 15:24 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我仔學校要用兒童八逹通或個人八逹通點名.
請問兒童八逹通錶是容易壞 ?
是否連一年保養都無呀 ??

還是個人八逹通好D呢 ??  有無人有經驗呀, 請報料
   0    0    0    0


3496
2#
發表於 08-1-11 15:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
3#
發表於 08-1-11 15:56 |只看該作者
唔該晒, 咁我都係買錶囉

原文章由 shirley73a 於 08-1-11 15:54 發表
我個仔用咗八達通手錶已兩年多了. 未曾試過壞. 買時仲包埋一年保養!! 如果真係有問題可以攞返去地鐵嘅客務中心度, 佢地會send返去整嘅!! 手錶係就係貴d. 入面仲只係得$10蚊儲值. 不過 因為試過個衰豬跳跳紥時真係會 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖