關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 宣道 vs 培正
查看: 5278|回覆: 27
go

宣道 vs 培正 [複製鏈接]

Rank: 2


55
1#
發表於 07-12-25 23:20 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位家長 :

急,急,急
請問宣道好d, 還是培正好d, 因兩間都收我個囡, 請問有未寶貴經驗可以提供一下
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


146
2#
發表於 07-12-26 12:58 |只看該作者
Debbie138,

你咁快知培正收你女女?可否告知?
唔係1月中先寄信嗎?

YAPPLE

原文章由 Debbie138 於 07-12-25 23:20 發表
各位家長 :

急,急,急
請問宣道好d, 還是培正好d, 因兩間都收我個囡, 請問有未寶貴經驗可以提供一下

Rank: 2


55
3#
發表於 07-12-31 12:03 |只看該作者
我己經收到信, 你未咩?????
原文章由 YAPPLE 於 07-12-26 12:58 發表
Debbie138,

你咁快知培正收你女女?可否告知?
唔係1月中先寄信嗎?

YAPPLE

Rank: 3Rank: 3


311
4#
發表於 07-12-31 19:18 |只看該作者
原文章由 Debbie138 於 07-12-31 12:03 發表
我己經收到信, 你未咩?????

她是問妳收到培正的信嗎?小兒在培正上小三都無資料.

Rank: 2


38
5#
發表於 07-12-31 21:54 |只看該作者
我個仔都在煩這個問題,仲有保良局陳守仁都收左佢,三間邊間好啲?請多多指教!

Rank: 3Rank: 3


146
6#
發表於 07-12-31 23:26 |只看該作者
請問咁快收到培正取錄信,是否全是培幼生?
有冇校外生之家長已收到信?

Rank: 4


515
7#
發表於 08-1-3 09:38 |只看該作者
培幼生是不會收到信的,因為係一定入培小的,除非自己簽了回條唔讀培小。

Rank: 2


55
8#
發表於 08-1-4 13:39 |只看該作者
是培小, 我的囡是校外生.

Rank: 3Rank: 3


146
9#
發表於 08-1-4 23:58 |只看該作者
請問你係幾時收信呀?
請問你囡囡讀邊間幼稚園?
我上星期曾致電培小是否1月16日才收到信,職員回答:係
我都見之前冇bk mami提及培小取錄...

**請問仲有冇其它家長都已經收到培小取錄信?

原文章由 Debbie138 於 08-1-4 13:39 發表
是培小, 我的囡是校外生.

Rank: 2


55
10#
發表於 08-1-7 11:17 |只看該作者

回覆 #1 YAPPLE 的文章

其實我想大家比一些培小及宣小的意見給我, 點解好像有點離題????

Rank: 2


99
11#
發表於 08-1-7 19:14 |只看該作者

回覆 #9 YAPPLE 的文章

我都未收到信! 都係話1月中才寄出.
唔知係咪已收的會早些收到信?  
有冇家長都收到信?

Rank: 3Rank: 3


312
12#
發表於 08-1-8 12:21 |只看該作者
宣小是英文小學, 個人經驗是覺得學校對家長的支援唔太多, 很多時候老師只會叫家長自己催谷小朋友或者搵補習, 以keep住小朋友d水準, 但老師絕對唔會幫小朋友解決跟唔上的問題.  而且當小朋友越讀得高年級, 跟得上就好, 跟唔上就會比學校同老師放棄, 好慘.  如果你小朋友讀書叻而且比較主動, 咁宣小係可以谷到小朋友的.

培正是中文小學, 但聽返黎的意見是英文水準都好高.  雖然學校都係催谷學生, 但始終都是名牌老校, 而且是傳統教學方式, 點都好d.

而且以名氣黎講, 培小比宣小好.  仲有, 培小有直升中學, 宣小係無.

不妨聽多d意見, 自己再考慮下:)





原文章由 Debbie138 於 08-1-7 11:17 發表
其實我想大家比一些培小及宣小的意見給我, 點解好像有點離題????

Rank: 5Rank: 5


1270
13#
發表於 08-1-8 12:47 |只看該作者
原文章由 寶貝豬的媽咪 於 08-1-8 12:21 發表
宣小是英文小學, 個人經驗是覺得學校對家長的支援唔太多, 很多時候老師只會叫家長自己催谷小朋友或者搵補習, 以keep住小朋友d水準, 但老師絕對唔會幫小朋友解決跟唔上的問題.  而且當小朋友越讀得高年級, 跟得上就好 ...



宣小係英小 我知好似唔係,唔知有無其他媽咪知

Rank: 5Rank: 5


1563
14#
發表於 08-1-8 13:37 |只看該作者
宣小係中文小學呀﹗香港地真的很少英小學校,除了出名的名校外。

原文章由 SandyWu 於 08-1-8 12:47 發表



宣小係英小 我知好似唔係,唔知有無其他媽咪知

Rank: 2


55
15#
發表於 08-1-8 15:18 |只看該作者

回覆 #1 Uran 的文章

多謝位各家長的寶貴意見:)

請問有無其它見解..........

Rank: 3Rank: 3


312
16#
發表於 08-1-9 14:41 |只看該作者
吓, 當時校長同老師成日同家長標榜佢地係英文小學!!! 咁我被人誤導咗.

原文章由 Uran 於 08-1-8 13:37 發表
宣小係中文小學呀﹗香港地真的很少英小學校,除了出名的名校外。

Rank: 8Rank: 8


19890
17#
發表於 08-1-9 15:23 |只看該作者
原文章由 寶貝豬的媽咪 於 08-1-9 14:41 發表
吓, 當時校長同老師成日同家長標榜佢地係英文小學!!! 咁我被人誤導咗.



宣小和培小都同樣是中文小學。教學語文的分別不是在小學時期,已是在中學時期,因為有超過9成的宣小學生升讀英文中學。

Rank: 2


55
18#
發表於 08-1-11 23:13 |只看該作者

回覆 #1 ChiChiPaPa 的文章

多謝各位的寶貴意見

以我所知, 宣小的英文科是幾深的, 而培小中文科及算數科都很出色, 所以都幾難诀定.............


2307
19#
發表於 08-1-12 10:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 6Rank: 6


6929
20#
發表於 08-1-12 19:14 |只看該作者
培正我唔知佢學校環境點, 但宣小我就一定唔會選, UNLESS你只係想局你個小朋友讀書, 讀書 AND 讀書...

我姪仔讀緊4年班, 佢成績好但係個人一D都唔活潑, 我去佢學校睇過年一個OUTDOOR 操場都無, 小息都係係自己個層行下, 學校亦都無小食部, 好明顯佢地只FOCUS係ACADEMIC, 其他佢地唔會理...我覺得SCHOOL LIFE好緊要, 我唔想我個小朋友係咁既環境下過6年小學生活...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖