關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 保良局王賜豪小學 --- 有無人讀緊 or 將會讀? ...
發新帖
查看: 1498|回覆: 6
go

保良局王賜豪小學 --- 有無人讀緊 or 將會讀? [複製鏈接]

Rank: 4


614
1#
發表於 07-12-4 00:50 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
校長/老師有愛心嗎? 功課多嗎?
   0    0    0    0

Rank: 4


614
2#
發表於 07-12-4 10:42 |只看該作者
無人知呀? 係咪唔好呢?
原文章由 叉燒媽咪 於 07-12-4 00:50 發表
校長/老師有愛心嗎? 功課多嗎?


1075
3#
發表於 07-12-4 18:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


614
4#
發表於 07-12-4 23:14 |只看該作者
係呀, 如無意外會比佢讀呢間, 所以希望聽下意見....
你呢? 小朋友08年小一嗎?
原文章由 堯堯豬媽 於 07-12-4 18:10 發表
我都想知:) 上網睇佢網址講又好似唔錯咁
你小朋友係咪將會係呢間讀呀


1075
5#
發表於 07-12-5 10:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


260
6#
發表於 08-1-17 15:56 |只看該作者
我個讀左六年 (由朱小下到而家) 個女仲讀緊小四, 我個人認為此校太嚴了, 小朋友在此校一定可以培養到良好品格, 因為小小事情老師都好緊張地通知家長, 動不動就記缺點和罰, 所以如果你的子女十分頑皮, 你將會有排煩, 慶幸我兩個化骨龍暫時未有記缺點, 不過此校各方面都太緊張了, 我認為每個小朋友都會有頑皮的地方, 如果是可以接受的, 不要把事情弄大呢 !
:-)

Rank: 4


614
7#
發表於 08-1-17 23:23 |只看該作者
請問係咪會有老師講粗俗語言鬧學生 OR 體罰?
學校功課量&程度如何?
多不多壞學生?
THANKS!

原文章由 dickyally 於 08-1-17 15:56 發表
我個讀左六年 (由朱小下到而家) 個女仲讀緊小四, 我個人認為此校太嚴了, 小朋友在此校一定可以培養到良好品格, 因為小小事情老師都好緊張地通知家長, 動不動就記缺點和罰, 所以如果你的子女十分頑皮, 你將會有排煩,  ...

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖