- 在線時間
- 34 小時
- 最後登錄
- 16-11-27
- 國民生產力
- 26
- 附加生產力
- 98
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 136
- 主題
- 24
- 精華
- 0
- 積分
- 260
- UID
- 57143
 
|
| 我個讀左六年 (由朱小下到而家) 個女仲讀緊小四, 我個人認為此校太嚴了, 小朋友在此校一定可以培養到良好品格, 因為小小事情老師都好緊張地通知家長, 動不動就記缺點和罰, 所以如果你的子女十分頑皮, 你將會有排煩, 慶幸我兩個化骨龍暫時未有記缺點, 不過此校各方面都太緊張了, 我認為每個小朋友都會有頑皮的地方, 如果是可以接受的, 不要把事情弄大呢 ! |
|