關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇人試過俾小朋友讀完低班就轉去國際小學讀一年班呢﹖ ...
查看: 6102|回覆: 78
go

有冇人試過俾小朋友讀完低班就轉去國際小學讀一年班呢﹖ [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


276
1#
發表於 08-1-11 09:24 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我朋友個囡囡係大B, 讀完低班冇讀高班就轉去讀國際小學一年班, 我囡囡都係大B, 諗緊好唔好都係咁做呢﹖
   0    0    0    0


592
2#
發表於 08-1-11 10:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


276
3#
發表於 08-1-11 14:17 |只看該作者
請問ESF小學係咩呢﹖如果幫囡囡揀呢條路係未好難係香港讀大學呢﹖我同老公都唔想個囡放洋呀﹗

原文章由 Planet 於 08-1-11 10:14 發表
如果係入到ESF小學, 我都覺得最理想讀完K2, 跟住去國際小學讀Grade 1. 不過大學預了要放洋.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1877
4#
發表於 08-1-11 17:29 |只看該作者
ESF = English School Foundation (英基國際小學)

我囝囝一樣讀完低班之後轉去國際小學升讀小一, 不關乎大b或細b0既問題, 而係揀0左唔讀本地小學0甘辛苦0既路俾佢, 你要預0左讀國際小學唔會函接本地中學或大學, 揀0左無得返轉頭架, 你要諗清楚呀!

原文章由 齊悅 於 08-1-11 14:17 發表
請問ESF小學係咩呢﹖如果幫囡囡揀呢條路係未好難係香港讀大學呢﹖我同老公都唔想個囡放洋呀﹗

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
5#
發表於 08-1-12 23:18 |只看該作者
依家本地大学都会收国际学校畢業生:Grade 13/GCE A-Level, IB都已经付合本地大学学士学位基本入学要求。本地大学既“客源“, 越来越国际化架喇,亦都真係有收本地国际学校学生。

所以,读国际小/中学, 雖然多数会出国读大学,但係香港既大学,都可以係一个選擇。

原文章由 Ryanma 於 08-1-11 17:29 發表
ESF = English School Foundation (英基國際小學)

我囝囝一樣讀完低班之後轉去國際小學升讀小一, 不關乎大b或細b0既問題, 而係揀0左唔讀本地小學0甘辛苦0既路俾佢, 你要預0左讀國際小學唔會函接本地中學或大學, 揀0 ...

Rank: 3Rank: 3


385
6#
發表於 08-1-16 11:25 |只看該作者
There are too much misunderstanding (and in this case, a international school parent !) towards international schools.
It is true that not many international school students would stay in Hong Kong for university education. However, it is not that they cannot enter universities in Hong Kong, but rather, they (or their parents) prefer to choose universities in other countries.
In fact, many lecturers in universities in Hong Kong have good comments and impressions of international school students.
Please see an article below.


教 授 之 言
微 積 分 原 理 考 起 本 地 生

國 際 學 校 學 生 與 本 地 學 生 接 受 的 數 學 教 育 不 同 , 香 港 科 技 大 學 數 學 系 副 教 授 蔣 翼 邁 在 新 生 面 試 的 經 驗 中 , 明 顯 看 到 兩 者 對 數 學 原 理 與 運 算 能 力 的 分 別 。 譬 如 面 試 要 求 學 生 解 釋 定 積 分 ( 微 積 分 ) , 國 際 學 校 學 生 解 釋 定 積 分 計 算 面 積 原 理 , 頭 頭 是 道 , 即 使 不 能 即 時 作 運 算 證 明 , 但 面 試 教 授 認 為 他 是 及 格 的 。 相 反 , 蔣 翼 邁 見 過 一 些 在 本 地 高 考 數 學 獲 C 級 的 學 生 , 只 能 機 械 式 嘗 試 以 運 算 方 法 解 決 問 題 , 對 定 積 分 原 理 概 念 模 糊 。


「 要 懂 得 解 釋 概 念 」


香 港 中 文 大 學 數 學 系 副 教 授 區 國 強 認 為 , 數 學 概 念 是 建 基 於 重 複 運 算 工 夫 上 , 加 減 乘 除 運 算 背 後 都 有 道 理 , 「 用 不 用 計 數 機 不 代 表 個 人 數 學 能 力 有 多 強 , 高 等 數 學 問 題 可 以 用 計 數 機 處 理 , 但 學 生 要 懂 得 解 釋 概 念 。 」

一 般 印 象 是 美 國 制 的 中 學 數 學 教 育 比 較 淺 易 , 但 區 國 強 認 為 是 錯 覺 : 「 SAT 是 只 有 中 學 會 考 的 程 度 , 即 是 中 三 中 四 的 數 學 , 但 它 只 代 表 一 個 基 本 要 求 , 你 要 考 進 好 的 美 國 大 學 讀 數 理 科 目 , 還 要 有 其 他 要 求 。 」

區 國 強 對 國 際 學 校 與 本 地 的 數 學 教 育 的 看 法 是 : 「 十 多 二 十 年 以 前 的 本 地 數 學 教 育 是 好 的 , 現 在 已 不 比 國 際 學 校 優 勝 。 」 以 成 績 平 均 的 學 生 來 說 : 「 國 際 學 校 的 學 生 表 現 是 比 本 地 學 生 好 。



轉自 23/12/2007 蘋果日報

(copied from another topic,
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1244096 )


514
7#
發表於 08-1-16 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


686
8#
發表於 08-1-16 12:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


686
9#
發表於 08-1-16 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 8Rank: 8


19890
10#
發表於 08-1-16 14:35 |只看該作者
原文章由 wisekid2007 於 08-1-16 12:09 發表
Quality parents like you may well known of it BUT there are in fact many many wealthy (or affordable) parents don't really understand or appreciate IS.



整體上,國際學校真係比本地學校好。一些有錢人不選國際學校,有他們的原因,並不是不認同國際學校的優點。一些全球去選校,根本就不著眼於香港的學校。一些選擇讀官津學校,由於孩子接觸到的朋友來自不同的階層,孩子將來會樸實一點,也由於能接觸到低下階層的人,孩子才有機會體會和學會珍惜現在所擁有的一切。反而對這些有錢人來說,學識不是最重要的,他們現在的手下個個學識都比他們好,學歷又比他們高。


686
11#
發表於 08-1-16 14:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 8Rank: 8


19890
12#
發表於 08-1-16 15:04 |只看該作者
原文章由 wisekid2007 於 08-1-16 14:51 發表
Of course there are many individual reasons that those affordable parents do not choose IS.  

However

*** 一些選擇讀官津學校,由於孩子接觸到的朋友來自不同的階層,孩子將來會樸實一點,也由於能接觸到低下階 ...


你不相信,只因你相信國際學校對任何孩子都比所有官津學校好,也可能因你沒有接觸過孩子讀官津學校的有錢人。

[ 本文章最後由 ChiChiPaPa 於 08-1-16 15:07 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


19890
13#
發表於 08-1-16 15:06 |只看該作者
不過,我同意,有錢人……唉!真很好難明白佢地。

[ 本文章最後由 ChiChiPaPa 於 08-1-16 15:07 編輯 ]


686
14#
發表於 08-1-16 15:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 8Rank: 8


19890
15#
發表於 08-1-16 15:41 |只看該作者
原文章由 wisekid2007 於 08-1-16 15:14 發表
**你不相信,只因你相信國際學校對任何孩子都比所有官津學校好,也可能因你沒有接觸過孩子讀官津學校的有錢人。**

I myself also came from 官津學校 and I also know many 孩子讀官津學校的有錢人.  They don't choose ...
-  Some of them don't understand clearly what IS is and don't know the goodness of it
-  Some of them know the education style and approach adopted by IS butthey themselves do not buy it (different people may have differentviews and opinions on a certain issue)
-  Their children were not good enough to be admitted by those finest IS.


原來你也知很多有錢人子女讀官津學校。有錢人,真係難明白。是我們愚蠢,還是他們愚蠢呢?可能是我們,否則今天就由我們來當有錢人。


514
16#
發表於 08-1-16 15:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
17#
發表於 08-1-16 16:01 |只看該作者
原文章由 ChiChiPaPa 於 08-1-16 15:41 發表


原來你也知很多有錢人子女讀官津學校。有錢人,真係難明白。是我們愚蠢,還是他們愚蠢呢?可能是我們,否則今天就由我們來當有錢人。


除了很多有錢人,很多很多謙稱中產的專業人士子女也讀傳统学校。我阿ニ嗰日同我講,佢同学子中有的爸爸是银行CEO,有的媽媽是大学正教授。我都覺得佢地蠢,起碼小時候比我蠢,小時候我上完学周圍逛時,這些現時謙稱中產的專業人士正讀當讀到身水身汗。


686
18#
發表於 08-1-16 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


686
19#
發表於 08-1-16 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


514
20#
發表於 08-1-16 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖