- 在線時間
- 165 小時
- 最後登錄
- 25-10-4
- 國民生產力
- 79
- 附加生產力
- 909
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-11
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 573
- 主題
- 53
- 精華
- 0
- 積分
- 1561
- UID
- 87100
 
|
一定要去兒科. 我仔仔2歲半做, 仲有牙套, 見他起身時神色很呆, 且腳軟, 但一d都無後悔, 因否則會影響自信, 食慾及牙痛, 現在反而很注意牙齒, 比以前合作, 對家長及小朋友也是正面教育...不要相信坊間d人話不嚴重, 大個先算等, 有苦自己知呀, 全身麻醉小朋友不會掙札, 應不會腫...當然是很貴, 不過後面的大牙是不會換的, 不要考慮了~
另外, 可排菲lip牙科醫院, 不過要排一至兩年, 視乎first check醫生意見, 你可考慮等不等
原文章由 妹妹mami 於 08-1-23 19:55 發表 
亞女隻大牙之前補過, 後尾補的地方甩左話痛, 医生話蛀得好深要做BB 杜牙根,前後做2次。 做左一次,落藥消腫, 剛去做第二次, 医生話消吾到腫, 有二樣做法。第一要脫大牙但脫後牙會移位,第二轉介紹左二個在中環的兒科牙齒 ... |
|