關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問大家邊隻保溫飯壺好用?
發新帖
查看: 2784|回覆: 7
go

請問大家邊隻保溫飯壺好用? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


360
1#
發表於 08-1-8 03:11 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
阿仔話要用三格的飯壺先夠佢食,想問吓大家的意見!

THERMO膳魔師, TIGER, 象印, 牛頭牌
邊隻好呢?我須要長些時間保暖的!

今日响 先施見到 THERMO 有20% OFF, 個 sales 話佢哋出咗名最保暖, 大家可否比 D 意見!唔該!
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


211
2#
發表於 08-1-16 14:33 |只看該作者
我未用過Thermo, 不過我用緊Buffalo, 都用咗5年啦, 好okay, 都好保暖, 一般我早上7點半前整好咗, 之後亞仔到中午12:50先食飯, 佢話比我知都仲好暖!


241
3#
發表於 08-1-17 21:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1626
4#
發表於 08-1-22 11:36 |只看該作者
我有台灣三光牌飯壺出售, $120, 有意請PM我.

Rank: 4


814
5#
發表於 08-1-22 12:40 |只看該作者
亞仔帶飯兩隻都有用 (TIGER, 象印 ) 佢中午食飯時話象印暖 D

Rank: 3Rank: 3


332
6#
發表於 08-1-22 15:23 |只看該作者
象印 very good


340
7#
發表於 08-1-23 21:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4592
8#
發表於 08-1-24 14:33 |只看該作者
請問係咪要用熱水焗裡面半個鐘才放飯/餸?
用2個保溫袋包住個飯壺係咪可更熱呢?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖