關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無得自己報 My English-Pal ?
發新帖
查看: 1489|回覆: 5
go

有無得自己報 My English-Pal ? [複製鏈接]


471
1#
發表於 08-1-8 11:12 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


152
2#
發表於 08-1-15 08:30 |只看該作者

有無得自己報 My English-Pal ?

九月份打電話查詢此問題, 回覆祗接受學校報讀。

Rank: 2


32
3#
發表於 08-1-23 15:46 |只看該作者
My English-Pal 已經轉了第二間公司 (聽聞是因為有官非纏身 ), 我囡囡間學校已經轉用了 i-Learner, 用左一個學期都覺得不錯...可以參考試試呀!

http://www.i-learner.com.hk

但你小朋友間學校沒有參加網上閱讀嗎? 如果有, 可能唔需要付費喎..


197
4#
發表於 08-1-29 23:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


32
5#
發表於 08-1-30 13:30 |只看該作者
原文章由 yoghurt 於 08-1-29 23:34 發表
我囡囡間學校有網上閱讀,但我個囡讀左幾日就無讀LU, 集中精神望住個MON , 好壞眼=。=, 我寧願買其它教材拿住在手

太用神望住個 mon 的確係會對眼睛健康有影響, 不過..其實你需要教導小朋友使用電腦時的正確坐姿同知識. 電腦係現今社會來講, 係一樣不可缺少的器材. 小朋友係日後一定會係學校 / 工作上需要用到電腦, 難道要避開用電腦嗎? 用其他實物教材 (e.g. 書 / dvd), 加深近視的機率會仲高啦..

與其這樣..不如就由小朋友時期教佢正確知識吧! 一舉幾得~:)


197
6#
發表於 08-1-31 16:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖