- 在線時間
- 259 小時
- 最後登錄
- 13-5-27
- 國民生產力
- 102
- 附加生產力
- 205
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-14
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 402
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 709
- UID
- 105651

|
原文章由 yoghurt 於 08-2-22 18:17 發表 
你地有無聽過薈才教室
好唔好﹖有咩comment﹖
上年囝囝小一時返過薈才,我覺得麻麻地,因為佢地1:7~9,當時亞囝要溫習默書,老師只會叫佢坐埋一邊不停咁抄,抄熟左先叫老師幫佢默,咁個老師先有時間教其他學生,雖然每日話補2.5小時,但都唔知亞囝分唔分到半個鐘係佢既。同埋有時功課都未完成,夠鐘就要拿拿淋走,因為下一班接住入,課室地方有限,呢班唔即走下一班入就冇位坐。 |
|