註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
返回頂部
男爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-2-4 15:00 發表 no.1 今次
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 15:01 發表 因為今日都無人
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-4 15:14 發表 開新part, 都唔通知聲 等人地仲係舊part留言:tongue: :tongue:
原文章由 funbabyhk 於 08-2-4 15:31 發表 jerryma, 你行花市買刀劍幾錢? 有冇買埋盾牌? 我仔上年買左 2 套(連盾牌), 玩左一個星期就 ....穿孔
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 15:46 發表 我想問如果犯太歲要帶咩?
原文章由 funbabyhk 於 08-2-4 15:56 發表 我唔知呀..... love 買左本運程書, 唔知內文有冇提及呢?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-4 15:53 發表 劍就$18 刀就$20 無買連盾牌, 因為係舊年款, 所以叫亞仔揀其他... 一個星期咪耐囉, 尋日把劍, 比左亞囡拖住黎行 (把劍仲高過佢), 返左屋企已經.......穿左啦 ...
原文章由 funbabyhk 於 08-2-4 16:23 發表 咁咪要去多次買多一件囉
原文章由 funbabyhk 於 08-2-4 16:25 發表 e+ 要帶2個仔去商場租 VCD 睇, 佢地指定要揀超人 wor