註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
返回頂部
洋房
子爵府
原文章由 石板街 於 08-2-26 17:56 發表 請問大家知唔知道德貞小學教学程度,語文程度,校風,用咩教科書,升中派位同上課模式真的全是用普通話同英文嗎? 麻煩大家幫幫忙~