- 在線時間
- 86 小時
- 最後登錄
- 16-9-5
- 國民生產力
- 12
- 附加生產力
- 70
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-12-11
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 453
- 主題
- 11
- 精華
- 0
- 積分
- 535
- UID
- 171033

|
其實如果小朋友係跟得上, 我個人認為不一定要repeat, 我小朋友係12月中出生, 都係細仔, 但幼稚園裏所有老師都話他跟得好好, 甚至比一些大仔好, 所以你不用太担心, 我都曾經担心過, 現在他即將上小一, 私小他都考到幾間不俗的小學, 而且專家話大細仔學習問題响小學三年級就完全一樣沒有分別, 所以你只要响一及二年級時比多啲心機, 我諗問題不大, 我有幾位朋友的女兒都係11月細女, 响小學成績不知幾好, 其中一位响一年級時仲考第一名, 所以最緊要係睇返小朋友同家長付出咗幾多。
原文章由 raycarbb 於 08-2-25 13:44 發表 
小兒 11月出生, 讀k1, 細仔..聽講好多家長都會repeat幼稚園, 話大細仔的能力在小學及中學都會見到有別, 而且入小學時interview時學校都會prefer收大仔..
本人覺得他們的差異可能在幼稚園升小學時都可能會見,但中學我 ... |
|