關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問換牙問題
發新帖
查看: 1511|回覆: 7
go

請問換牙問題 [複製鏈接]

Rank: 4


942
1#
發表於 08-2-24 21:27 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個女爆牙,看 牙醫說牙末夠期脫,由她爆牙,等16歲才cool牙,這是真的嗎?
   0    0    0    0

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
2#
發表於 08-2-24 22:38 |只看該作者
亞女幾歲呀

太小箍牙驚佢唔識護理wor
原文章由 papaya 於 08-2-24 21:27 發表
我個女爆牙,看 牙醫說牙末夠期脫,由她爆牙,等16歲才cool牙,這是真的嗎?

Rank: 5Rank: 5


1195
3#
發表於 08-2-25 10:41 |只看該作者
應該要出晒恆齒先COOL得喎
如果係出緊恆齒 乳牙未脫 咁隻恆齒爆左出來都好正常
到隻乳牙甩左 隻恆齒會慢慢PARK翻ARM位架
因為小朋友骨骼仲生長緊 D牙未完全定好位

Rank: 3Rank: 3


103
4#
發表於 08-2-25 12:33 |只看該作者
亞仔足七歲, 一隻牙都未換過, 請問係唔係要帶佢睇牙醫?

Rank: 5Rank: 5


2708
5#
發表於 08-2-25 12:49 |只看該作者
順其自然啦, 我個仔都係7.5yrs先出, 一出就下面2隻, 你仔仔小一有無參加學童牙科保健嗎? 就算新牙仔出緊黎, 而之前個隻未甩, 學童牙科保健d護士都係話順其自然啦, 不用脫掉它,它會自自然然甩出來的。
:-D :-D :-D

Rank: 2


52
6#
發表於 08-2-26 14:38 |只看該作者
其实小朋友的十三至十四卢歲换晒牙。就可以COOL牙了。到十六都己OK晒

Rank: 2


52
7#
發表於 08-2-26 14:44 |只看該作者
我囡囡十個月才出牙。不需看DOCTER

Rank: 4


757
8#
發表於 08-2-27 12:03 |只看該作者
原文章由 LOKYINBABY 於 08-2-25 12:49 發表
順其自然啦, 我個仔都係7.5yrs先出, 一出就下面2隻, 你仔仔小一有無參加學童牙科保健嗎? 就算新牙仔出緊黎, 而之前個隻未甩, 學童牙科保健d護士都係話順其自然啦, 不用脫掉它,它會自自然然甩出來的。 ...


好多謝你的分享.....我囝囝7.2yrs還未換一隻牙.   

好似有d擔心.
‹ 上一主題|下一主題