- 在線時間
- 133 小時
- 最後登錄
- 18-12-14
- 國民生產力
- 88
- 附加生產力
- 862
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-11-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 354
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 1304
- UID
- 63537
 
|
原文章由 quoquo 於 08-2-25 17:46 發表 
培正同香港真光比較,邊間好D? 大家請幫忙比下意見。
Thanks!
亞仔本來考到培正, 插班小二, 但放棄左, 轉左一間有英中的中文津貼小學讀小二, 雖然培正好出名, 但絕大部份朋友都比意見我話, 始終都覺得, 英中讀大學著數d, 加上有12年免費教育之下.......
真光是有英中, 您可以參考一下... |
|