關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 培正 Vs 香港真光
發新帖
查看: 1468|回覆: 2
go

培正 Vs 香港真光 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


159
1#
發表於 08-2-25 17:46 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
培正同香港真光比較,邊間好D? 大家請幫忙比下意見。
Thanks!
   0    0    0    0

Rank: 2


46
2#
發表於 08-3-1 18:37 |只看該作者

你問小學定中學

我覺得培正好啲,中學精英班听講用英文教學的。我有個同事個女係培正讀中學精英班。

Rank: 5Rank: 5


1304
3#
發表於 08-3-1 19:43 |只看該作者
原文章由 quoquo 於 08-2-25 17:46 發表
培正同香港真光比較,邊間好D? 大家請幫忙比下意見。
Thanks!


亞仔本來考到培正, 插班小二, 但放棄左, 轉左一間有英中的中文津貼小學讀小二, 雖然培正好出名, 但絕大部份朋友都比意見我話, 始終都覺得, 英中讀大學著數d, 加上有12年免費教育之下.......
真光是有英中, 您可以參考一下...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖