- 在線時間
- 508 小時
- 最後登錄
- 21-10-23
- 國民生產力
- 54
- 附加生產力
- 766
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-11-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2133
- 主題
- 14
- 精華
- 0
- 積分
- 2953
- UID
- 34589
 
|
原文章由 Tammie 於 08-3-28 11:22 發表 
因為撞學校考試,有冇人試過,機會如何?或者有冇人都一樣想改?
你可以打電話去考試局取表格,再copy學校個考試時間表,Fax返去就得架啦!機會都好大既,不過最好早些申請,太遲就好難講了,或找人和你對調都得,最易改,不過要同級,但收費幾多就唔記得啦!你打電話問返考試局啦! |
|