關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 你個小朋友最like玩的ndsl game?
發新帖
查看: 1377|回覆: 6
go

你個小朋友最like玩的ndsl game? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1004
1#
發表於 08-3-27 13:15 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
係咪玩mario?cooking mama?有無d新game好玩的?
   0    0    0    0
[

Rank: 2


46
2#
發表於 08-3-27 13:40 |只看該作者

回覆 #1 Win0501 的文章

請問幾多年級才給小孩打機呢?

Rank: 5Rank: 5


4715
3#
發表於 08-3-27 15:56 |只看該作者
原文章由 施施媽咪 於 08-3-27 13:40 發表
請問幾多年級才給小孩打機呢?


我個細女K1都玩NDS, 不過我唔會日日比佢玩.

Rank: 5Rank: 5


1063
4#
發表於 08-3-27 17:03 |只看該作者
原文章由 Win0501 於 08-3-27 13:15 發表
係咪玩mario?cooking mama?有無d新game好玩的?


我個係男仔, 最鐘意係 Lego Star Wars The Complete Saga

Rank: 5Rank: 5


2685
5#
發表於 08-3-27 18:11 |只看該作者
太鼓

Rank: 5Rank: 5


1167
6#
發表於 08-3-27 20:05 |只看該作者
原文章由 法子 於 08-3-27 18:11 發表
太鼓



七巧板 / 左右腦訓練 / 獨數 / 採金者 .................

Rank: 5Rank: 5


1005
7#
發表於 08-3-27 22:01 |只看該作者
Mario Sonic Olympic Game

學到很多奧運項目,對北京奧運更有興趣.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖