關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇小朋友小學時係比同齡矮, 但中學就高度正常? ...
查看: 3620|回覆: 22
go

有冇小朋友小學時係比同齡矮, 但中學就高度正常? [複製鏈接]

Rank: 4


698
1#
發表於 08-3-21 18:22 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我女小五, 128cm 咋.....體格檢查話100個人之中高唔過三個人......佢未來m.....有冇得救呀......
我以前中學有個男同學中一至中三都好矮.(好似小三高度,但畢業後就有六尺.....) 你地有冇見過呀???


[ 本文章最後由 dder 於 08-3-22 13:29 編輯 ]
   0    0    0    0
[size=large]大家好,我叫D 打 !!  唯一偶像是 ANITA MUI 梅艷芳!! :wave:  :wave:.[size=medium]計起都有20年啦.

Rank: 5Rank: 5


1178
2#
發表於 08-3-21 19:49 |只看該作者
我記得以前有個男同學, 由中一到中三都全班最矮小, 但到高中時就突然間係咁長高, 之後讀完u, 仲係中等偏高+大隻, 而佢又唔係好好運動嗰隻.

當然小朋友做適量運動對身體健康及成長有很大幫助.

Rank: 6Rank: 6


6078
3#
發表於 08-3-21 21:17 |只看該作者

回覆 #1 dder 的文章

鄭丹瑞 is sample

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
4#
發表於 08-3-22 00:32 |只看該作者
原文章由 dder 於 08-3-21 18:22 發表
我女小五, 體格檢查話100個人之中高唔過三個人......佢未來m.....有冇得救呀......
我以前中學有個男同學中一至中三都好矮.(好似小三高度,但畢業後就有六尺.....) 你地有冇見過呀???
:questio ...



會架,中學會突然高架..........兒生仔生得矮,我成日都覺得比輸蝕(同大佬打架時),但中學之後,我諗中三四到啦,高過大佬添啦,佢大佬都有成六呎架

Rank: 5Rank: 5


1680
5#
發表於 08-3-22 00:41 |只看該作者
你的問題一直是我的問題,我個仔都是小五,都是比其他小孩子矮,所以都幾擔心,佢而家 10 半,都只係得135.5cm高,不過令我有小小希望是他的表哥,即我家姐個仔,剛剛 15歲,都有 169 cm高,佢細時又係好細粒,雖然唔係好高,但唔算矮,而且重有排高,我希望個仔似表哥,後來發力啦!

Rank: 5Rank: 5


1680
6#
發表於 08-3-22 00:47 |只看該作者
原文章由 ernestchow 於 08-3-21 21:17 發表
鄭丹瑞 is sample
乜鄭丹瑞細個好矮咩?你唔講真係唔知呀!

Rank: 6Rank: 6


6078
7#
發表於 08-3-22 10:53 |只看該作者

回覆 #6 noelching39 的文章

He talk in 志雲飯局

Rank: 6Rank: 6


7066
8#
發表於 08-3-22 12:17 |只看該作者
原文章由 dder 於 08-3-21 18:22 發表
我女小五, 體格檢查話100個人之中高唔過三個人......佢未來m.....有冇得救呀......
我以前中學有個男同學中一至中三都好矮.(好似小三高度,但畢業後就有六尺.....) 你地有冇見過呀???
:questio ...

你係咪傻ga 咁早m come博乜呀????我女F.3仲未有M,人哋話佢似小學生,今年先至標高緊,就快有我咁高啦(我162CM)讀書又好又乖,又未春心動,我不佢幾安慰呀!要咁高打籃球?早來M想生BB?生育系统早運作,但心智未成熟,好容易出人命ga!只要佢身體健康,遲D高又有乜所為!

Rank: 4


698
9#
發表於 08-3-22 13:20 |只看該作者
701003,   首先回答你..... 我唔係傻ga.....

我緊係唔想佢m到啦..... 如果真係遲發育哽係冇問題啦, 但冇人可預知佢幾時來m, 如果真係來m就冇得高啦.....   最怕會好似小儀甘.....  我唔係話要好高, 但最起碼大過都唔好話似個小學生吧?   至小都 155cm, 大人來計.....算ok啦....






原文章由 701003 於 08-3-22 12:17 發表

你係咪傻ga 咁早m come博乜呀????我女F.3仲未有M,人哋話佢似小學生,今年先至標高緊,就快有我咁高啦(我162CM)讀書又好又乖,又未春心動,我不佢幾安慰呀!要咁高打籃球?早來M想生BB?生育系统早運作,但心智未成熟,好容易出人 ...
[size=large]大家好,我叫D 打 !!  唯一偶像是 ANITA MUI 梅艷芳!! :wave:  :wave:.[size=medium]計起都有20年啦.

Rank: 4


698
10#
發表於 08-3-22 13:31 |只看該作者
佢依家得128cm....咪話唔怕.... 各位媽咪...你地明白我嗎...
[size=large]大家好,我叫D 打 !!  唯一偶像是 ANITA MUI 梅艷芳!! :wave:  :wave:.[size=medium]計起都有20年啦.

Rank: 5Rank: 5


1262
11#
發表於 08-3-22 14:56 |只看該作者
絕對明白... 佢而家幾多歲呀?

我個囡小三 9 歲 ,而家都係得126cm, 高過10幾人咋.. 我都好驚佢唔識高呀.

Rank: 5Rank: 5


1680
12#
發表於 08-3-22 15:02 |只看該作者
原文章由 701003 於 08-3-22 12:17 發表

你係咪傻ga 咁早m come博乜呀????我女F.3仲未有M,人哋話佢似小學生,今年先至標高緊,就快有我咁高啦(我162CM)讀書又好又乖,又未春心動,我不佢幾安慰呀!要咁高打籃球?早來M想生BB?生育系统早運作,但心智未成熟,好容易出人 ...

哈哈!我想你誤會樓主的意思,佢想係個女未來 m 前,睇下重有冇得救!香港女仔通常來了 m 都唔多高!不過我問過我一些外省及台灣女朋友,佢地都來了 m 之後,都可以高許多,佢地真係幾高 ga !唔通關香港水土問題!不過,我真係好羨慕你有個咁乖巧的女兒!

Rank: 5Rank: 5


1680
13#
發表於 08-3-22 15:07 |只看該作者
樓主,我好明白你!你和你老公係唔係正常高度?

醒目開學勳章 王國長老


59487
14#
發表於 08-3-22 17:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


7066
15#
發表於 08-3-22 19:12 |只看該作者
原文章由 dder 於 08-3-22 13:20 發表
701003,   首先回答你..... 我唔係傻ga.....

我緊係唔想佢m到啦..... 如果真係遲發育哽係冇問題啦, 但冇人可預知佢幾時來m, 如果真係來m就冇得高啦.....   最怕會好似小儀甘.....  我唔係話要好高, 但最起 ...


高度大多數係遺傳ga!只要身體健康,唔會矮過父母!我廿三歲生完BB仲有得高呀!高咗1CM呀!我都係細個矮過晒表弟妹ga,依家高過D表妹啦!你無謂擔心係女女啦!有D人係後勁凌厲ga

Rank: 4


698
16#
發表於 08-3-22 21:23 |只看該作者
小女十歲半 (128cm)
我152/老公165cm

我自已認為仔女健健康康已足夠。但每天都會有鄰居說甚麼沒高過,唔似小五.雖然唔駛理人甘多,好煩......................






原文章由 noelching39 於 08-3-22 15:07 發表
樓主,我好明白你!你和你老公係唔係正常高度?
[size=large]大家好,我叫D 打 !!  唯一偶像是 ANITA MUI 梅艷芳!! :wave:  :wave:.[size=medium]計起都有20年啦.

Rank: 5Rank: 5


1680
17#
發表於 08-3-23 09:38 |只看該作者
原文章由 Charlotte_mom 於 08-3-22 17:12 發表
我自己都係呀, 去到中六中七都係排頭位, 而家就ok wor, 5'4"左右啦, 唔算矮呀

中六、七都重有高,你係咪好遲發育,而家 d 女仔小五、六,中一、二都差唔多高定,我自己小五、六係咁高,到而家都係咁高!

Rank: 5Rank: 5


1680
18#
發表於 08-3-23 09:40 |只看該作者
原文章由 dder 於 08-3-22 21:23 發表
小女十歲半 (128cm)
我152/老公165cm

我自已認為仔女健健康康已足夠。但每天都會有鄰居說甚麼沒高過,唔似小五.雖然唔駛理人甘多,好煩......................






...
早唔早熟,都有遺傳,你自己係咪早熟?

Rank: 4


698
19#
發表於 08-3-23 13:15 |只看該作者
我唔係早熟... 正常中一二來m....
[size=large]大家好,我叫D 打 !!  唯一偶像是 ANITA MUI 梅艷芳!! :wave:  :wave:.[size=medium]計起都有20年啦.

Rank: 4


698
20#
發表於 08-3-24 16:34 |只看該作者
多謝哂各位媽咪意見....
[size=large]大家好,我叫D 打 !!  唯一偶像是 ANITA MUI 梅艷芳!! :wave:  :wave:.[size=medium]計起都有20年啦.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖