關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 暑期話劇班推介(有得試堂)
發新帖
查看: 1013|回覆: 7
go

暑期話劇班推介(有得試堂) [複製鏈接]


568
1#
發表於 08-4-11 23:25 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0


568
2#
發表於 08-4-12 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


568
3#
發表於 08-4-13 01:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1576
4#
發表於 08-4-14 17:06 |只看該作者
原文章由 20070101 於 08-4-13 01:59 發表
http://hk.myblog.yahoo.com/dct_kids_theatre/
詳情click呢到啦


我都想小朋友參加, 但地點在港島!! no way, too far

Rank: 4


604
5#
發表於 08-4-14 22:53 |只看該作者
Any class in Kowloon side?


568
6#
發表於 08-4-15 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


5918
7#
發表於 08-4-15 16:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


691
8#
發表於 08-4-16 21:54 |只看該作者
原文章由 20070101 於 08-4-15 00:09 發表
感謝兩位的支持
我今日向其他場地同導師查詢左
我地都希望可以係葵芳同將軍澳開到班
但試堂暫時只安排係港島東體育館
亦有可能於五月中安排係葵芳的林士德體育館

我以家係part time幫呢個團做少少admin野﹐都係BK媽媽 ...


想請問沙田區有沒有呢? 麻煩晒.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖