關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 各位媽咪會否為小五及小六呈分試而取消上網服務? ...
發新帖
查看: 1271|回覆: 12
go

各位媽咪會否為小五及小六呈分試而取消上網服務? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1490
1#
發表於 08-4-11 15:29 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
小朋友唔守信用,話左幾點鐘關機又唔願關機,好傷彼此感情。
check過08年11月1日到期,o個時個仔升小五,我好緊張。
各位會否取消上網服務?
去圖書館借用難預約嗎?
我個人怕心軟會裝返上網服務,想連機送比屋企人。好想知道屋企冇電腦得唔得?
有電腦就可以上bk同埋唔識讀英文都可以上網查,但就為玩機激氣到死。
我應該當機立斷,為個仔成績好立即取消上網,等大家死左條心。
   0    0    0    0

Rank: 4


698
2#
發表於 08-4-11 17:25 |只看該作者
你千萬不可甘做......  屋企冇電腦冇話得唔得,取消上網服務可能仲傷咗彼此感情。仲有唔通下下去圖書館借用嗎? 你話佢唔守信用,話左幾點鐘關機又唔願關機.其實正在考驗佢自制能力, 小四都唔細啦.打個比喻, 戎煙人士係由心去戎, 唔係見唔到煙就唔食,你明嗎?

不過我覺得呢個方法唔係治本之法.
冇咗都唔等於佢讀書好.
最重要係安排得好姐.... 我自問就做唔到啦.係我既娛樂之一....又係親子項目之一.(同女女一起玩解迷game真係好正.)
[size=large]大家好,我叫D 打 !!  唯一偶像是 ANITA MUI 梅艷芳!! :wave:  :wave:.[size=medium]計起都有20年啦.

Rank: 5Rank: 5


1490
3#
發表於 08-4-11 18:37 |只看該作者
原文章由 dder 於 08-4-11 17:25 發表
你千萬不可甘做......  屋企冇電腦冇話得唔得,取消上網服務可能仲傷咗彼此感情。仲有唔通下下去圖書館借用嗎? 你話佢唔守信用,話左幾點鐘關機又唔願關機.其實正在考驗佢自制能力, 小四都唔細啦.打個比喻, 戎煙人士係 ...



Hi dder
多謝回覆~~
我真係諗左成二個鐘,頭先直呈想打電話立即取消。
我明白取消左唔等於佢會勤力讀書,但下下鬧先熄機,取消都係博一博佢會專心d咋!其實我都解釋比佢知,我連最喜歡的親子王國都取消,大家都傷心架~~
我已經警告佢好多次,要守信用,但....


721
4#
發表於 08-4-15 12:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1191
5#
發表於 08-4-15 14:57 |只看該作者
我有兩個小朋友(one is p.2,one is p.5), 由上年開始已同佢地講好,要他們先把功課完成,再練好鋼琴,溫習少少書,便可以讓他們玩1個小時. 但係部電腦於開機時要先入密碼才可以進入, 所以還是由我決定是否可開機! 不用取消上網服務的,要讓小朋友學習自律才對!

Rank: 4


769
6#
發表於 08-4-15 15:04 |只看該作者
原文章由 師奶 於 08-4-11 18:37 發表



Hi dder
多謝回覆~~
我真係諗左成二個鐘,頭先直呈想打電話立即取消。
我明白取消左唔等於佢會勤力讀書,但下下鬧先熄機,取消都係博一博佢會專心d咋!其實我都解釋比佢知,我連最喜歡的親子王國都取消,大家都傷心架~~ ...



無上網你自己都唔方便,而且升到P5好多時要找資料,無得用無功課交仲麻煩!
無論TV、電腦及NDS都一樣,要佢地答應左就一定要做,最多有5MIN 寬容,如果都做唔到,我試過把TV 及 電腦拔大制,大家一齊無得用! 到佢地好悔恨時,就要求佢地一定要守諾言,我地一有諾言就用"BLACK & WHITE" 寫晒CONTRACT大家互相簽名釘係NOTEBOARD到!邊過一衰左即時受罰,就算父母也一樣!
所以而家佢地好知驚,所以電腦我無用PASSWORD,NDS更加放在書桌上,佢地一樣忍到,我估都係慣就可以!

Rank: 5Rank: 5


1362
7#
發表於 08-4-18 07:58 |只看該作者
原文章由 rats 於 08-4-15 12:17 發表
You can add 開機 password. No need to stop internet or discard the PC.
During the test or exam period, I allow my kid to use internet and restrict for web practice only. Actually lots of web practise, ...


Your advise is useful, I set password to login which is
helpful. Because my girl is keep play web-games, even though she is examination in P6. But she watch TV instead.
That's why the come out of the exam is very poor this
semester.

Rank: 5Rank: 5


1490
8#
發表於 08-4-19 00:39 |只看該作者
多謝各位意見~~
我係電腦白痴,唔識整密碼 ,我試過鎖起寬頻線,佢為了玩online game就乖乖做晒功課同温書,好喇!比佢玩一陣(個半鐘),佢就唔想熄機,吓吓都要鎖起條線,佢個樣仲鬼死咁慘,攪到大家都唔開心。
冇電腦就冇幻想,死左條心。
有電腦我就好方便,想睇物野都有,仲好鬼開心。
一得一失好難決定,為搏個仔唔好入band 3中學,唔上網二年升上中學先算。諗到呢點個心就偏向到期就取消先,但自己又..............

Rank: 5Rank: 5


1969
9#
發表於 08-4-19 10:21 |只看該作者
原文章由 師奶 於 08-4-11 18:37 發表
Hi dder
多謝回覆~~
我真係諗左成二個鐘,頭先直呈想打電話立即取消。
我明白取消左唔等於佢會勤力讀書,但下下鬧先熄機,取消都係博一博佢會專心d咋!其實我都解釋比佢知,我連最喜歡的親子王國都取消,大家都傷心架~~ ...


我想問 P5-P6 ge 網上功課,揾料做功課無左上網你點辧?

我都同仔講你唔守信用,即係我應成你ge野都可以唔做la!

我都聽過有人用"BLACK & WHITE" 寫晒CONTRACT大家互相簽。

Rank: 5Rank: 5


1490
10#
發表於 08-4-19 11:31 |只看該作者
原文章由 wensi 於 08-4-19 10:21 發表


我想問 P5-P6 ge 網上功課,揾料做功課無左上網你點辧?

我都同仔講你唔守信用,即係我應成你ge野都可以唔做la!

我都聽過有人用"BLACK & WHITE" 寫晒CONTRACT大家互相簽。 ...


啱呀~~仲有取消上網就唔可以每日上網做中/英/數/常識每日一篇,呢點我諗過買作業。
星期六/日去細妹屋企借電腦,佢有二部電腦,或者圖書館借。
白字黑字試過保証做功課寫字要靚,但有時記得有時唔記得,試過獎禮物,keroro/高達/lego/扭蛋都買唔少。
攞走條寬頻線佢就慘到喊,一係個樣傷心到死。吓吓都咁....
下星期又測驗啦~~上次考試平均冇跌但名次就跌左+幾名,我真係驚跌多兩跌實入band 3中學。
做親決定我總係唔知點好,總係好多事都係決定錯。==
IQ同EQ都低到死。

Rank: 5Rank: 5


1969
11#
發表於 08-4-20 23:34 |只看該作者
師奶 我係電腦白痴,唔識整密碼..................唔識唔怕ga,問人揾人幫,我唔信肯學,學唔識。

佢為了玩online game.................乜 on line game?學校個D?仔仔老師同D同學講如果掛住玩,家長投數,佢會block 左同學個a/c。

仲有你自已係仔仔面前有無好沉詸?你仔仔係咪上左引?搵學校社工專業人士幫吓手得唔得?你管得幾耐?

我覺得係要教識小朋友自津同自我控制ge能力,將來又可只電腦一樣引誘呢?金錢、女人、權力、酒、毒品................

仲有取消上網就唔可以每日上網做中/英/數/常識每日一篇,呢點我諗過買作業。...........以我知老師會話ga唔做,D老師知邊個唔做。一星期只可以補做兩次。

Rank: 2


38
12#
發表於 08-4-21 10:55 |只看該作者
原文章由 dder 於 08-4-11 17:25 發表
你千萬不可甘做......  屋企冇電腦冇話得唔得,取消上網服務可能仲傷咗彼此感情。仲有唔通下下去圖書館借用嗎? 你話佢唔守信用,話左幾點鐘關機又唔願關機.其實正在考驗佢自制能力, 小四都唔細啦.打個比喻, 戎煙人士係 ...


我好同意呢點,因為小四都唔細,開始要訓練佢自制能力。我由阿仔小五開始(因阿仔可直升原校中學,否則應早些開始,5好等要程分先嚟亂),慢慢放鬆條線,好多嘢等佢自己搞掂 (初期當然一塌糊塗 ),但後來就會好好多,到家陣(p6)都冇乜理佢 d 嘢,當然重有好多惡習,但比起當初已進步不少。試想想,上到中學,我地冇得點管架啦,要靠佢地自己

Rank: 5Rank: 5


1490
13#
發表於 08-4-21 14:56 |只看該作者
原文章由 wensi 於 08-4-20 23:34 發表
師奶 我係電腦白痴,唔識整密碼..................唔識唔怕ga,問人揾人幫,我唔信肯學,學唔識。

佢為了玩online game.................乜 on line game?學校個D?仔仔老師同D同學講如果掛住玩,家長投數,佢會block 左同 ...



係喎!我唔記得中/英每日一篇只可以補做二日,數/常要即日做tin。==
最初係我玩跑online先,仲覺得好好玩,個仔就跟我一齊玩,點知d同學有玩跑online,咁佢就好沉迷。自己有一段時間非常沉迷,物都睇一餐,發現自己好過份,屋企污糟邋遢都唔拾下,現在唔比自己咁過份,屋企要乾淨d,上下bk look一陣就走。
其實自己教壞個仔,所以都想罰埋自己,唔比自己沉迷上網。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖