關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 培正功課多唔多, 測驗多唔多?
發新帖
查看: 1656|回覆: 4
go

培正功課多唔多, 測驗多唔多? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3997
1#
發表於 08-4-29 11:08 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
知道幼稚園可直上小一, 想了解多少? 現在煩緊選k1!
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3600
2#
發表於 08-4-29 12:40 |只看該作者
培正每個學期係1測1考,即全個學期也只是2測2考,平日功課吾算多功課,小朋友都讀得很輕鬆及愉快.

Rank: 3Rank: 3


311
3#
發表於 08-4-29 14:08 |只看該作者
原文章由 SUSANNA 於 08-4-29 12:40 發表
培正每個學期係1測1考,即全個學期也只是2測2考,平日功課吾算多功課,小朋友都讀得很輕鬆及愉快.


同意, 但要每天都要温習, 因培正的教書比較快, 如果不是精英或年齡比較小, 就要父母花多一些時同他温習.

Rank: 5Rank: 5


3600
4#
發表於 08-4-29 14:46 |只看該作者
iberia
你小朋友也是培正校友嗎?


原文章由 iberia 於 08-4-29 14:08 發表


同意, 但要每天都要温習, 因培正的教書比較快, 如果不是精英或年齡比較小, 就要父母花多一些時同他温習.

Rank: 3Rank: 3


311
5#
發表於 08-4-29 18:11 |只看該作者
原文章由 SUSANNA 於 08-4-29 14:46 發表
iberia
你小朋友也是培正校友嗎?


對呀!他現在小三, 細仔在浸小.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖