關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 讀緊仁立/仁紀功課多唔多?
發新帖
查看: 1118|回覆: 2
go

讀緊仁立/仁紀功課多唔多? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3997
1#
發表於 08-4-29 11:00 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
讀緊仁立/仁紀功課多唔多? 家長有無壓力?
   0    0    0    0


1588
2#
發表於 08-4-30 00:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


13224
3#
發表於 08-4-30 10:48 |只看該作者
原文章由 好書友 於 08-4-30 00:02 發表
聽讀緊的家長講, P1開始, 如果加埋改正.  有10樣功課的.

仁紀冇咁多,校網有post小一小二既功課出黎,可以去睇吓

另外,我剛回答咗想入仁紀家長既問題,您也可以上去參考吓:
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1383733&extra=page%3D1
(請由最前睇起)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖