關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 0.5筆芯筆 VS 中華牌鉛筆
發新帖
查看: 1476|回覆: 3
go

0.5筆芯筆 VS 中華牌鉛筆 [複製鏈接]

Rank: 1


24
1#
發表於 08-4-24 09:17 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問大家會比仔仔女女用邊種筆呢....
因我見仔仔都好想用筆心筆....但他用普通鉛筆D力度都好勁...
比筆心筆...可能多多筆心都唔夠佢大帝寫字...
   0    0    0    0

Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20

超級版主


5707
2#
發表於 08-4-24 16:55 |只看該作者
我見過有種筆係用成條鉛筆筆芯,但就好似平時個d'gum'筆咁,我老公買左枝俾個仔係屋企用,ok喎!

Rank: 3Rank: 3


331
3#
發表於 08-4-26 23:32 |只看該作者

呢隻鉛筆好用

Rank: 5Rank: 5


2565
4#
發表於 08-4-27 12:30 |只看該作者
原文章由 召藥師 於 08-4-24 16:55 發表
我見過有種筆係用成條鉛筆筆芯,但就好似平時個d'gum'筆咁,我老公買左枝俾個仔係屋企用,ok喎!

ok!但是要刨比較麻煩,朋友介紹用0.9mm鉛芯筆,勁用力都不會縮入斷芯的
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖