註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
伯爵府
子爵府
男爵府
原文章由 lky2008 於 08-4-21 11:42 發表
原文章由 雪文 於 08-4-21 11:43 發表 KY, 呢次攞到 NO. 1啦, 希望你囡囡的成績都會好快咁啦.
原文章由 ccbeauty 於 08-4-21 11:42 發表
原文章由 funbabyhk 於 08-4-21 11:43 發表 cc 你唔係做緊野 gei 咩?:;pppp:
原文章由 雪文 於 08-4-21 11:44 發表 各位 :有無宏利的保險跟開你哋加,仲要好又唔煩的.
原文章由 ccbeauty 於 08-4-21 11:45 發表 做到CC吓, 要喊一陣-壓
原文章由 lky2008 於 08-4-21 11:45 發表 多多: 你女條數,我唔明呀!點解要減1800呀??
原文章由 come爸嘩 於 08-4-21 11:43 發表 http://www.hkicons.com/_367.gif
原文章由 ccbeauty 於 08-4-21 11:46 發表 我睇咗條數la, 果$1800係咪hk gov d 電費allowance???
原文章由 lky2008 於 08-4-21 11:46 發表 咁 完,要笑番喎