關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 應如何處理好呢?
發新帖
查看: 774|回覆: 1
go

應如何處理好呢? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6365
1#
發表於 08-5-3 12:34 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我囝囝今日比補習老師用書本打大脾,我應如何處理好?因為今次己是第二次了,上一次是用手打大脾,須然不是好大力,但我心都感覺唔舒服,是否我太過敏呢?請問其它家長接唔接受到?我應怎樣同補習老師講好呢?因佢同我囝囝補習後成績真係好咗,所以唔想炒佢。
   0    0    0    0

Rank: 4


691
2#
發表於 08-5-3 17:11 |只看該作者
原文章由 scso 於 08-5-3 12:34 發表
我囝囝今日比補習老師用書本打大脾,我應如何處理好?因為今次己是第二次了,上一次是用手打大脾,須然不是好大力,但我心都感覺唔舒服,是否我太過敏呢?請問其它家長接唔接受到?我應怎樣同補習老師講好呢?因佢同我囝囝補習後 ...


希望你不要介意, 想了解那老師為何打你小孩的大脾, 是拍還是打, 有不同的, 就像有時我們打招呼, 拍下個shoulder, 又或是有時叫個仔移過啲啦......等等. 如果是大力打下, 有紅色的印, 那應告訴那老師不要這樣, 如果只是拍下叫他不要搖腳或踢腳就令當別論了. 因有一些小孩叫是不會停的, 像我個仔喜歡搖腳, 搖得好忘形架, 要用手拍下他或按一下大脾, 他才會停, 叫都叫唔停.
而有些小孩的注意力不大好, 我個仔就是, 叫他好像在夢中一樣, 要拍他一下, 他才會醒, 要用身體的接觸他才會如夢初醒. 所以有好多時我都會拍拍他的手脾或大脾叫下佢.
對不起! 當然這只是我個仔的毛病, 不是指你個仔, 不過最好是了解一下比較好. 但如果是你個仔只是答錯或做錯題目就打你個仔, 那就不太好了.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖