關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 期中考派成績表, 心情好down
查看: 4903|回覆: 23
go

期中考派成績表, 心情好down [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


336
1#
發表於 08-4-24 16:25 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
今日收到中,英,數 3科的期中考考試卷, 心情好down,
英文 89分, 中文 67分, 數學 54分

媽媽無晒娛樂陪太子讀書, 晚晚準時收工, 趕返屋企, 見到呢啲分數成個人無晒心機.

平時又會自製note給佢做, 數學都會考54分.

係不係無讀書天份就係不得呢? 到底要點樣先幫到佢, 好down.
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1371
2#
發表於 08-4-24 16:43 |只看該作者
原文章由 wttclh 於 08-4-24 16:25 發表
今日收到中,英,數 3科的期中考考試卷, 心情好down,
英文 89分, 中文 67分, 數學 54分

媽媽無晒娛樂陪太子讀書, 晚晚準時收工, 趕返屋企, 見到呢啲分數成個人無晒心機.

平時又會自製note給佢做, 數學都會考54分.

...



你個小朋友係幾多年級呀

Rank: 3Rank: 3


336
3#
發表於 08-4-24 17:20 |只看該作者
健朗媽咪,

一年級

Rank: 3Rank: 3


330
4#
發表於 08-4-24 17:25 |只看該作者

你個小朋友讀邊間學校

真的不用氣餒,唔好唔開心......其實你可以考慮中文科買一些坊間的補充給她做

原文章由 wttclh 於 08-4-24 16:25 發表
今日收到中,英,數 3科的期中考考試卷, 心情好down,
英文 89分, 中文 67分, 數學 54分

媽媽無晒娛樂陪太子讀書, 晚晚準時收工, 趕返屋企, 見到呢啲分數成個人無晒心機.

平時又會自製note給佢做, 數學都會考54分.

...

Rank: 8Rank: 8


17543
5#
發表於 08-4-24 17:43 |只看該作者
原文章由 wttclh 於 08-4-24 16:25 發表
今日收到中,英,數 3科的期中考考試卷, 心情好down,
英文 89分, 中文 67分, 數學 54分

媽媽無晒娛樂陪太子讀書, 晚晚準時收工, 趕返屋企, 見到呢啲分數成個人無晒心機.

平時又會自製note給佢做, 數學都會考54分.

...


wttclh:

其實考試冇邊個唔識答, 只係佢大意唔小心先至扣分... 不如你
train 下佢點 check卷會好D

hugub

Rank: 5Rank: 5


1371
6#
發表於 08-4-24 18:06 |只看該作者
原文章由 wttclh 於 08-4-24 17:20 發表
健朗媽咪,

一年級



我個仔都係一年級
我仔又係粗心大意ga人
上次考試中文最差, 得87分
於是我集中火力同佢谷中文
我淨係中文都8/9本補充, 日日做
今次中文成績最好, 兩份試卷都有98分
如果你小朋友邊科弱, 就集中火力溫嗰科
其實我睇你小朋友都係數學同中文較弱, 英文都幾好
呢兩科都係要做多d練習,
但係做練習ga同時要佢理解練習ga內容,
如果唔係就得個做字, 佢會吸收唔到,
同埋要控制住自己唔好喺溫習時鬧佢,
因為咁會令佢好緊要, 考試時就容易出錯
明明識都會變咗唔識

Rank: 6Rank: 6


6228
7#
發表於 08-4-24 22:38 |只看該作者
不如搞清楚佢錯d乜, 如果思維清晰只係錯d粗心大意既, 我覺得無需太緊張.


5453
8#
發表於 08-4-25 07:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3546
9#
發表於 08-4-25 10:03 |只看該作者
wttclh:
係呀!有時做得多會使他好反感的,千祈唔好甘快就谷殘佢呀!現在才一年級,學習的路還很長呢!

知道佢的弱點,針對改善便可!



原文章由 Heidi媽 於 08-4-25 07:51 發表
wttclh,

唔好咁唔開心! 小朋友只是P.1, 進步空還有很多!
其實你小朋友英文考得唔差! 有沒有稱讚吓. 每間學校出的題目深淺不同, 也不好只想着分數一定要有9字才算pass.
每個小朋友吸收能力都不同, 現在小學學的中文 ...

Rank: 5Rank: 5


4715
10#
發表於 08-4-25 10:11 |只看該作者
原文章由 mayc 於 08-4-25 10:03 發表
wttclh:
係呀!有時做得多會使他好反感的,千祈唔好甘快就谷殘佢呀!現在才一年級,學習的路還很長呢!

知道佢的弱點,針對改善便可!


其實小朋友明唔明白錯係邊呀, 英文都唔錯, 我估其它科可能係careless mistake, 你問下小朋友係咪做完就算, 無覆卷呀.


3832
11#
發表於 08-4-25 10:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


769
12#
發表於 08-4-25 10:27 |只看該作者
原文章由 wttclh 於 08-4-24 16:25 發表
今日收到中,英,數 3科的期中考考試卷, 心情好down,
英文 89分, 中文 67分, 數學 54分

媽媽無晒娛樂陪太子讀書, 晚晚準時收工, 趕返屋企, 見到呢啲分數成個人無晒心機.

平時又會自製note給佢做, 數學都會考54分.

...


一次半次成敗不可以論英雄!

數學就要計多d,教佢一些技巧,好似我會比定張白紙間晒一格格,叫佢計數時遂條順序做直式(如有需要)咁check數時就順住check番唔會亂。另外進位、借位我會教佢加一點在十位頭(進位)或者寫個-1 (借位)在十位上面,等佢記得,呢d老師都唔會教到。
中文要多看書、多數exercise,英文要串熟d字、另多做grammer exercises.  我學校無得派卷,每次要去查卷,我細仔亦係小一,上學期考試英文2次都是97分(3分係衰唔小心如miss標點、s)今之得番87分,去查卷看到全部都仍係衰唔小心,如有供詞填充,佢賴叻唔看供詞自己寫,有很多漏s or es,另外仍然有離普既錯處如:they are a elephants.  this is are ruler-----呢d 幼稚園都已識既野。

所以小朋友就算好似我大仔(p.5)一樣好多奇怪錯野,唔好看一次半次成績,要看全年!下次再加強d!

Rank: 5Rank: 5


4459
13#
發表於 08-4-25 10:43 |只看該作者
我路過咋,不過都要好多謝各位媽咪無私既分享

我學左好多哩!

Rank: 4


632
14#
發表於 08-4-25 10:57 |只看該作者
我囡囡又係中文最差, 想問下時間上點安排小朋友做8/9本補充? Thanks

原文章由 健朗媽咪 於 08-4-24 18:06 發表



我個仔都係一年級
我仔又係粗心大意ga人
上次考試中文最差, 得87分
於是我集中火力同佢谷中文
我淨係中文都8/9本補充, 日日做
今次中文成績最好, 兩份試卷都有98分
如果你小朋友邊科弱, 就集中火力溫嗰科
其實我 ...

Rank: 5Rank: 5


1371
15#
發表於 08-4-25 12:22 |只看該作者
原文章由 claudi-mama 於 08-4-25 10:57 發表
我囡囡又係中文最差, 想問下時間上點安排小朋友做8/9本補充? Thanks



中文科補充我分得好仔細, 重組句子,標點符號, 閱讀理解, 句子/句式, 詞語運用再加一兩本綜合補充同埋模擬試題

亞仔平時放學返到屋企, 我會比佢抖下, 睇下卡通片, 大約5點就開始做功課, 佢D功課係學校都做咗D, 所以每日6點前多數都會做得晒, 然後比佢玩學習軟件, 食完飯沖完涼就做下D補充, 因為仲有其他科GA補充, 所以中文科都唔會日日做, 就算係做都唔會一次做8/9本咁多, 睇情況啦, 多數都係做一個鐘到, 星期六又會做下

近住考試就會做多D, 連星期日都會做埋

Rank: 5Rank: 5


1969
16#
發表於 08-4-25 13:20 |只看該作者
原文章由 wttclh 於 08-4-24 16:25 發表
今日收到中,英,數 3科的期中考考試卷, 心情好down,
英文 89分, 中文 67分, 數學 54分

媽媽無晒娛樂陪太子讀書, 晚晚準時收工, 趕返屋企, 見到呢啲分數成個人無晒心機.

平時又會自製note給佢做, 數學都會考54分.

...


小一下學期開始自己讀題,你仔仔中文唔太高份。係咪自己讀唔到題目出事,所以影向數學唔合格?

平時係企,你倍仔仔做練習定佢自己做?

Rank: 4


698
17#
發表於 08-4-25 18:33 |只看該作者
多咀一問,仔仔係咪早讀書..(俗稱細仔)
[size=large]大家好,我叫D 打 !!  唯一偶像是 ANITA MUI 梅艷芳!! :wave:  :wave:.[size=medium]計起都有20年啦.

Rank: 3Rank: 3


336
18#
發表於 08-4-25 23:14 |只看該作者
多數都有人陪佢做功課, 都不知係不係咁出事.

真係好DOWN, 小一咁淺, 己經咁GA分數, 到咗高年班點算?

Rank: 3Rank: 3


336
19#
發表於 08-4-25 23:17 |只看該作者
你直情講出我的心聲.

原文章由 kswiss 於 08-4-25 10:17 發表
我都好 down,我既情況同你差唔多.
小朋友二年級,今次考試突然大退步.原因唔係唔識,而係太多唔小心既野出現,搞到好幾份卷都拉低分,真係好唔開心.
我同佢同樣有付出時間溫習,做補充,又提埋佢要注意既重點,佢都可以錯, ...

Rank: 5Rank: 5


1371
20#
發表於 08-4-26 09:34 |只看該作者
原文章由 wttclh 於 08-4-25 23:14 發表
多數都有人陪佢做功課, 都不知係不係咁出事.

真係好DOWN, 小一咁淺, 己經咁GA分數, 到咗高年班點算?



其實你唔好陪佢做功課, 應該佢自己做,做之前你佢同簡單咁講吓d功課要點做, 做做吓真係唔明先嚟問你, 解釋咗比佢知點做之後, 佢自己做返, 做完之後要佢自己檢查, 無問題先比你檢查

你要知到佢考試時係唔會有人陪佢考, 所以要培養佢自己解決問題,自己檢查有無做錯
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖