關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 大家覺得小朋友曳, 學校責任大定父母責任大? ...
查看: 6571|回覆: 73
go

大家覺得小朋友曳, 學校責任大定父母責任大? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


116
1#
發表於 08-5-2 16:32 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
同學仔曳, 小朋友係咪好易受影響?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3955
2#
發表於 08-5-2 16:57 |只看該作者
原文章由 des1971 於 08-5-2 16:32 發表
同學仔曳, 小朋友係咪好易受影響?


一定係父母, 因為即使如果係間學校唔好而令小朋友學壞, 就係父母揀錯學校

Rank: 5Rank: 5


1371
3#
發表於 08-5-2 17:43 |只看該作者
原文章由 des1971 於 08-5-2 16:32 發表
同學仔曳, 小朋友係咪好易受影響?



係ga, 小朋友係好容易比人影響

但係無論讀邊間學校, 小朋友都會接觸到一d唔好ga同學, 係無可避免, 所以家長都要教小朋友正確ga價值觀, 等佢無咁容易比人影響到

Rank: 4


691
4#
發表於 08-5-2 19:09 |只看該作者
原文章由 健朗媽咪 於 08-5-2 17:43 發表



係ga, 小朋友係好容易比人影響

但係無論讀邊間學校, 小朋友都會接觸到一d唔好ga同學, 係無可避免, 所以家長都要教小朋友正確ga價值觀, 等佢無咁容易比人影響到 ...


其實有時我真的無法分別什麼是唔好o既同學, 小氣啲, 有時呼喝下我個仔, 有時打下我個仔(但不多, 只試過兩三次), 玩遊戲敗了或分數低過我個仔時就罵下我個仔, 但他們本是好朋友, 我個仔比他這樣對待時, 還叫我不要告訴他媽媽, 怕那同學的媽媽罵他, 怕他不開心, (因他好易哭) 我就沒有說, 有時我叫我個仔暫時不要與他玩, 他說老師教過, 原諒人自己會開心些, 那他就當沒事了.
但我個仔還是個小孩, 也有受不了的時候, 我就叫他自己告訴那同學的媽媽, 但佢還是失敗了, 佢每次想告訴那同學的媽媽, (有時那小孩的媽媽都看到佢個仔呼喝我個仔, 都沒有出聲)那同學都會把他拉走或說其他東西令我個仔說不了.
如果不是一直以來我都知道這些事及有些家長看到, 我都不會相信, 因那小孩對著我和他的媽媽都幾乖, 但這些事也不是說他不乖, 有時我覺得這只是因我個仔是他的朋友, 佢知道我個仔一定不會罵他, 因我個仔都幾頓, 不懂罵人及還擊. 他只會自己不開心, 一下只就會忘了, 不過次他沒有忘, 因他記得都打得幾痛(打心口).
那小朋友在他媽媽面前真的好乖架, 不會亂吃東西, 但原來在學校,不在他媽媽視線範圍, 佢都會拿同學的東西吃, 什麼都吃, 他媽媽不知道, 我也不敢告訴他媽媽. 他媽媽告訴我, 我個仔好"胃食", 佢個仔就不敢, 但佢不知道佢個仔都是這樣. 我不想令那個媽媽對個仔失望, 所以沒有說.
但佢個仔打我個仔, 我終於告訴了她, 佢好傷心 , 我有點耐久. 但我又不想個仔再被打及呼喝. 但我又覺得佢媽媽未必相信, 因那個小朋友有一次弄傷我個仔, 佢都只說不小心. 如果是我個仔, 我也不會相信, 因在家不會這樣的小朋友, 又如何令人相信, 我也只是單方面聽我個仔說, 所以我才叫我個仔告訴他的媽媽, 不是由我說, 而是在那小孩的面前, 我知道那個小朋友只是玩玩或發洩心中的不快, 這是我個仔說的. 所以我個仔說算吧. 有個家長也告訴我, 我個仔想告訴他媽媽什麼, 那小朋友便眼紅紅想哭, 又把我個仔拉走, 我個仔就算了 . 當然那個家長不知道什麼事, 我也不想告訴其他人. 我知道我個仔計劃失敗, 所以就由我說了.
但這是不乖嗎? 但這小孩只是用他的方法發洩佢的不快. 這使我個仔與我都不知道如何應付. 我不想與其他家長有什麼的不快. 因那個小孩的媽媽是很好的, 對其他的家長都十分友善及好很幫他人.
真的好煩!!!!

Rank: 5Rank: 5


1236
5#
發表於 08-5-2 19:30 |只看該作者

回覆 #1 Berry_luk 的文章

其實你不用擔心,小朋友的世界單純很多,大人最好不要介入小朋友的紛爭裏,這是個給小朋友學習處理事情的機會,但你雖要教導他去分析事情和引導他如何保護自己,必要時同班主任講待她從傍觀察這位小朋友,由老師對他媽媽說比你講更有力!

Rank: 4


691
6#
發表於 08-5-2 22:57 |只看該作者
原文章由 二話不說 於 08-5-2 19:30 發表
其實你不用擔心,小朋友的世界單純很多,大人最好不要介入小朋友的紛爭裏,這是個給小朋友學習處理事情的機會,但你雖要教導他去分析事情和引導他如何保護自己,必要時同班主任講待她從傍觀察這位小朋友,由老師對他媽媽說比你講 ...


其實這事情已是上學期的事了, 但我本不想介入, 可是, 他打我仔的心口, 我就十分擔心.
我也明白, 小孩的事應由他們自己去處, 所以我遲遲也不想介入. 那個小孩, 他是一個十分聰明的小孩, 他不是不乖, 只是他是懂得在什麼人前做什麼東西, 他很能看到環境而做事, 他會盡在老師及媽媽的面前不做不應做的事, 他做得很好, 這也不是他的錯, 因他做到了乖小孩應做的, 通常不是與他一起玩的久了都不會發覺.
有個小孩的媽媽也有時被這聰明的小孩氣到了, 她的女兒也有向她的媽媽投訴, 但老師看不到時那聰明的小孩會頑皮, 一看到了就回復正常, 他做到了. 他這也沒有錯啊! 他會向他媽媽投訴, 每次小息時玩完棋都是他收拾還回, 其實通常我個仔和那個女孩收拾還回的, 因他要去他媽媽那邊取食物, 又那能還回?! 那個女孩已不再和他玩棋了. 我個仔叫他收拾, 他都會說要去媽媽那邊取食物而走了, 唉! 我個仔就自己收拾了, 不過我個仔好高興地告訴我, 說佢自己是個有責任的人, 佢自己去收拾玩完的東西, 回家就高興的告訴我, 我只好稱讚他了.
對不起! 其實小氣的是我, 我不應去與一個小孩計較, 只是可能我個仔比較頓而無法去處理這些事情, 這使我心急了. 謝謝妳.

Rank: 3Rank: 3


116
7#
發表於 08-5-3 09:45 |只看該作者
我仔情況有些少似你囝囝, 不過我囝囝又未至於比那同學打, 但我吩咐了工人盡量避開那小朋友.........其實我係咪做錯咗, 應該由得佢地自己解決


原文章由 Berry_luk 於 08-5-2 22:57 發表


其實這事情已是上學期的事了, 但我本不想介入, 可是, 他打我仔的心口, 我就十分擔心.
我也明白, 小孩的事應由他們自己去處, 所以我遲遲也不想介入. 那個小孩, 他是一個十分聰明的小孩, 他不是不乖, 只是他是懂得 ...

Rank: 4


691
8#
發表於 08-5-3 10:19 |只看該作者
原文章由 des1971 於 08-5-3 09:45 發表
我仔情況有些少似你囝囝, 不過我囝囝又未至於比那同學打, 但我吩咐了工人盡量避開那小朋友.........其實我係咪做錯咗, 應該由得佢地自己解決


...


我也是, 其實我都好後悔告訴了他的媽媽, 攪到見到面都好唔好意思, 其實我同佢媽媽都幾friend架, 所以都唔知點好.
但每次回家我個仔都告訴我這或那, 我都覺心煩, 就希望解決這件事.所以咪頂唔住講了. 我個仔又自己解決唔到. 回家又告訴我解決失敗了, 所以咪幫下佢囉, 仲攪到好唔好意思忝 .又有邊個會信自己個仔會咁做先得架. 又未見過. 所以真為難.

Rank: 3Rank: 3


116
9#
發表於 08-5-3 10:41 |只看該作者
諗諗下有時覺得唔知係咪自己過份緊張.......

原文章由 Berry_luk 於 08-5-3 10:19 發表


我也是, 其實我都好後悔告訴了他的媽媽, 攪到見到面都好唔好意思, 其實我同佢媽媽都幾friend架, 所以都唔知點好.
但每次回家我個仔都告訴我這或那, 我都覺心煩, 就希望解決這件事.所以咪頂唔住講了. 我 ...

Rank: 3Rank: 3


245
10#
發表於 08-5-3 12:04 |只看該作者
一定係父母, 孩子由初生開始接觸到的事, 聽到的, 學到的,都是由父母開始

Rank: 4


691
11#
發表於 08-5-3 13:51 |只看該作者
原文章由 annalaumw 於 08-5-3 12:04 發表
一定係父母, 孩子由初生開始接觸到的事, 聽到的, 學到的,都是由父母開始


但我個仔的case是, 那個小朋友的媽媽對人很好的, 她很在意個仔的行為不好, 他做得不好, 都會被他媽媽罵的. 當然一哭就無計了 . 但一開始做錯佢會立即罵的, 起碼在我們面前就經常看見這情況.
他媽媽不是不教呀, 只是不知那裏出錯罷了. 又或是可能我過份緊張罷了, 又不是時時打, 可能只是手打打而止. 又覺得好玩而止, 無什麼大不了, 我有些覺得對不起那小孩的媽媽呀!   我想很多小孩都有架啦! 又如何! 有些仲頑皮啦, 指使其他小孩推啲同學都有啦! 自己唔出手, 又話要剪一個同學的xx, 嚇到個同學個媽死.

Rank: 2


96
12#
發表於 08-5-3 14:30 |只看該作者
恕我多囗講句, 由爸爸角度看,男仔吾好怕事,諗遠d,希望你明我講咩。

Rank: 4


691
13#
發表於 08-5-3 16:55 |只看該作者
原文章由 Szebaba 於 08-5-3 14:30 發表
恕我多囗講句, 由爸爸角度看,男仔吾好怕事,諗遠d,希望你明我講咩。


我不太明白呀, 我個仔不是怕事, 只是佢不大把事放在心上, 好快就忘了, 說完給我知就忘了, 就像沒事的又與他一起玩, 佢又不喜歡還手, 只會企定給人打, 又覺得好似人家是玩, 痛才告訴我, 不過佢又話算啦, 都打了. 我才叫他自己去處理. 但又失敗.
我真的不知如何教他, 請以男士的角度教教我, 我老公都沒有說什麼, 只是說給他知, 以後還有更可怕的同學蝦人事件, 如果這少少事都不能應付, 將來點好, 但沒有教一個8歲的小孩如何應付. 抓頭了.

Rank: 3Rank: 3


245
14#
發表於 08-5-3 19:28 |只看該作者

回覆 #3 Berry_luk 的文章

我不清楚你說的小朋友有多大, 很多媽咪都很好, 好想仔/女(我以4-5歲以下)有禮貌, 見人叫"早",靜靜哋, 唔好打人, 推人, 但"責罵"在說話上是有技巧的, "打"更加不好, 家長未責罵前," 小小"知道錯啦, 就先即刻"哭, 哭的過程中(約5分鐘), 佢係完全唔會接收到係你講的事,另外"小小"腦部,小肌肉發展未完全, 想講的說話慢於行動, 因而給予家長錯誤, "小小'搶人玩具, 因為家長過高(對小小來說", 永遠只見你的"大肚兜", 所以由出世開始, 你要放下身體, 永遠以同等高度, 眼對眼教導佢, 一出現問題, 亂掉玩具那一刻, 就已經要教(通常老人家立即幫佢收拾), 如果剛上幼稚園, 老師每次見到小朋友推/打/搶等行為, 都不會大叫/大罵, 初期都溫柔地叫小朋友的全名, 然後會解釋錯誤, 並須要即時向第三者說"對不起", 但若只在學校, 家裡是小皇帝的, 你認為成效如何?

Rank: 4


901
15#
發表於 08-5-3 20:42 |只看該作者
我覺得如果地點發生是在學校, 應該告訴老師, 讓老師去幫手解決問題. 老師對小孩子的影響力都幾大, 或者說是怕.  我的小朋友在學校也遇上這些問題, 不過是女孩子方式, 我想這些是成長必經的階段, 可以教育小朋友怎樣解決.

Rank: 4


691
16#
發表於 08-5-4 00:07 |只看該作者
原文章由 heiheibbchu 於 08-5-3 20:42 發表
我覺得如果地點發生是在學校, 應該告訴老師, 讓老師去幫手解決問題. 老師對小孩子的影響力都幾大, 或者說是怕.  我的小朋友在學校也遇上這些問題, 不過是女孩子方式, 我想這些是成長必經的階段, 可以教育小朋友怎樣 ...


不可告訴老師, 因那小孩不認, 怎也不認, 只說我沒有我沒有, (對不起, 我只作一個假設)如果是你的小孩, 你會否相信, 而你的小孩在家沒有做, 他不肯認, 絶口不提任何事, 你會相信我嗎? 那他媽媽又如何會相信我呢, 那老師又如何會相信我個小孩呢?!
我個仔是一個專注力差的小孩, 好多時因不專注而被罵及罰的, 你是老師會信他嗎? 就如這樣, 我信我個仔, 那小孩的媽媽會不信自己個仔嗎? 每一個父母都會相信自己的小孩.
今天我特意在我個仔面前說, 無論任何時候都要告訴我真話, 如果說謊被人家知道就會label你是一個曳小孩, 那小孩的樣子有些心謊地看着我, 像很不安, 不知是否我敏感, 但沒有出聲. 我個仔就不謊地看着我說知道, 媽媽你信我.那小孩的媽媽也跟着我說, 但那小孩只說我無曳我無曳. 跟着走開了, 那明顯地, 我告訴他媽媽這事, 只是治標不治本了.

Rank: 4


691
17#
發表於 08-5-4 00:19 |只看該作者
多謝各家長的意見, 在這件事看來, 只反映我是一個小氣的家長, 我自己都要檢討一下,  希望不會帶來各家長的輕視, 謝謝!

Rank: 4


520
18#
發表於 08-5-4 00:24 |只看該作者
我仔仔在學校都經常被一個好曳既同學"蝦", 試過推跌佢同向佢吐口水&其他, 老師都知道都話過佢同學, 但情況依然...
我仔係學校好乖被人"蝦"都唔出聲, 但係自從佢返左小一之後係屋企就曳左好多, 學左好多曳野返黎, 老師都唔信佢係屋企咁曳, 我教都唔聽, 激到我死,重比人話無家教, 你地話係邊個問題la ?

原文章由 heiheibbchu 於 08-5-3 20:42 發表
我覺得如果地點發生是在學校, 應該告訴老師, 讓老師去幫手解決問題. 老師對小孩子的影響力都幾大, 或者說是怕.  我的小朋友在學校也遇上這些問題, 不過是女孩子方式, 我想這些是成長必經的階段, 可以教育小朋友怎樣 ...

Rank: 3Rank: 3


245
19#
發表於 08-5-4 19:20 |只看該作者
唔好意思, 因為我時間未找到仔仔被打的原文及詳細了解當時情況,須些時間,但 首先希望家長明白, 幼兒成長, 在不同時間的發展, 每個小孩發展快慢也不同
幼兒園期間, 上課時間較短, 活動時間較多, 因為小肌肉發展不完全, 如最初是無法用剪刀剪紙, 晝圖不晝直線等, 所以幼稚園時的教學,必須訓練小肌肉,學習平衡等, 活動相對多, 有些小朋友午睡, 有d 2小時也不夠, 有d 不用, 聽故事也是由15-30分鐘(2-5歲), 就無法坐定定
剛上小學就完全不同, 小朋友要坐足3堂, 小休去法手間, 食d嘢, 又要上堂, 回家又做做功課, 有d小朋友孜又要學a , 又要學b, 沒有適當的發洩, 就出現問題, 到小四更須留意生理及心理的成長, 事實上由最生到小六, 他/她們每天都在成長, 而且速度非常快, 有時有d小朋友, 一直未能說出單字/不願說話, 但一講就已經可以講簡單有意思的句字(如我要食糖)
所以先建議家長留意又或嘗試,給予適當運動, 放學時, 跟他說明(未知是否全日制- 若是, 就小吃後),午飯後,休息一會, 先做10-15分鍾功課, 你會帶他到樓下踢足球/跑步..., 半小時左右(你要了解小孩的實際須要, 因為有d要遊泳約一小時來平衡), 回家休息一會, 再做功課,
另外幼稚園期間師生比例約1:10-15, 但小學通常為1:30-35, 學生在不同家庭環境下長大, 小朋友坐位前/後/左/右的同學時間, 一定比對老師多,小朋友一直會對老師有"怕"的心理, 所以堂上最多是同同學仔講多2句, 左"令令",右"令令", 跑出位, 先生一望, 就回坐位, 小息時, 若果左邊小朋友看了晚上電視, 跟"住"同你個仔講, 右邊又聽到, 大家笑來笑去, (無人話比佢哋聽"呢句說話係粗口), 回家, 小朋友又好開心同你講, 有時2個小朋友又取把間尺當飛機玩, 玩玩下, 有第3個小朋友當劍玩, 重講"something like依天劍一出.."最後就係大人眼中的打架
不過的都會同意有d小朋友比較手多多, 一興奮就"旭手旭腳", 因為佢有這個個性, 而有d家長喜歡活躍d的小孩, 也不會認為係問題
所以小朋友就各有不同, 我個人認為
政府成日講身/言教, 我更希望家長"心/鹽", 我都知很辛苦, 以前亞媽都唔駛咁, 我成日話自已以後唔"蠢", 心 - 細心去了解, 用心去聽, 花心思去幫佢, 煮食無鹽便無味, 每個人放鹽份量都有分別, 每種食物須要的鹽也不同, 小朋友, 只有佢媽/爸, 由開始就幫佢調較份量, 但佢要多少, 你要試
同時我個人認為, 一生一體藝, 非常好, 不要過多, 想入名校, 唔係你識十八股武藝, 樣樣識, 唔精, 名校要求, 有級數比較, 對外公開表演及比賽獎項, 鋼琴五級, 很多啦,( 名女校超過50%學生), 有d 小學知道奧數的重要, 金獎必定能入最出名被的2所名男校, 於是, 小一開始開了課外活動 - 數學解難題 (奧數 正常小四開始, 有d 小三, 小二又報讀, 大家在背公式,背題目- 小學題基本上變化不多 )


全屬個人見解, 並非想失任何人
(有d可能打錯字, 見諒)

Rank: 3Rank: 3


245
20#
發表於 08-5-4 21:31 |只看該作者
則剛張兩段文copy在word 上看, 第一) 我未知年齡, 因為不同年齡應有不同方法, 第二) 是學校的課後活又彧在外讀的棋藝班(因為文中提到小息/取食物)

首先另一位的媽媽及小孩, 我不作評論, 因為每個家庭的教法是孩子父母的決定 , 最自已孩子的影響

小朋友未懂事前, 父母須幫他分對/錯

我覺得有一點你兒子是你應該多讚許他, 有責任, 不計較得失,會原諒人, 相信佢識同人講對唔住, 你呢個媽媽做得很好, 很多小朋友係不認輸的, 家中小皇帝,
若果小朋友己經小學, 應該識對/錯, 好/不好,
我認為你先跟小孩談, 他的同學仔是對/不對 『因為係朋友, 你唔幫佢改過, 做錯事唔提點同學, 是對/不對, 你要舉例:正如同學仔無做數學功課, 要你比佢抄 ?咁是不對..你要解釋比佢?, 但如果同學仔唔記得帶食物, 要食你的, 你可以大家分享, 但唔係全部比小朋友. 因為你都要食少少..』等你仔仔明白, 是非是要分清楚, 錯的不可以做, 做錯可以原諒,
然後嘗試寫咭送比同學仔, 因為你已跟他媽媽說了, 我唔知中間過程,你是不便與同學仔再說的, 可以簡單的圖晝加幾個字, 圖晝可以是幾個小朋友一齊都喜歡一起玩棋, 左面有個收拾櫃,加上d字 如:你我一起玩, 很快樂, 你我一起收拾, 很合作, 你是我的好朋友, 手拖手, 不打架, 不爭吵, 怏樂笑哈哈等等,又或加上打人"哭"了的圖晝,
另外你可以試:買d小貼紙, 如果見到其他小朋友一起收拾, 讚佢哋, 送張小貼子, 又或問同學仔, 同你仔仔今天玩得開心嗎,你兩有無聽先生話等等,  如果你見同學仔真的當天比較乖, 送他一張小貼子也可以,
但若果他真的再打你小朋友, 小朋友必須即時告訴老師, 如果沒有老師, 你小朋友應即時說, 我很痛,打人是不對的,然後當天一定唔可以再一齊玩及說話, 沒有老師/家長在場解釋錯誤, 而一直都有再玩, 同學仔係唔會知道打人,係錯的(有d家長係容許自已仔仔打自已的), 人哋係真的唔會同佢玩 , 如果佢下次走過來想同仔仔玩, 仔仔就應該跟他說, 你唔打人就可以。
試試
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖