唔好意思, 因為我時間未找到仔仔被打的原文及詳細了解當時情況,須些時間,但 首先希望家長明白, 幼兒成長, 在不同時間的發展, 每個小孩發展快慢也不同
幼兒園期間, 上課時間較短, 活動時間較多, 因為小肌肉發展不完全, 如最初是無法用剪刀剪紙, 晝圖不晝直線等, 所以幼稚園時的教學,必須訓練小肌肉,學習平衡等, 活動相對多, 有些小朋友午睡, 有d 2小時也不夠, 有d 不用, 聽故事也是由15-30分鐘(2-5歲), 就無法坐定定
剛上小學就完全不同, 小朋友要坐足3堂, 小休去法手間, 食d嘢, 又要上堂, 回家又做做功課, 有d小朋友孜又要學a , 又要學b, 沒有適當的發洩, 就出現問題, 到小四更須留意生理及心理的成長, 事實上由最生到小六, 他/她們每天都在成長, 而且速度非常快, 有時有d小朋友, 一直未能說出單字/不願說話, 但一講就已經可以講簡單有意思的句字(如我要食糖)
所以先建議家長留意又或嘗試,給予適當運動, 放學時, 跟他說明(未知是否全日制- 若是, 就小吃後),午飯後,休息一會, 先做10-15分鍾功課, 你會帶他到樓下踢足球/跑步..., 半小時左右(你要了解小孩的實際須要, 因為有d要遊泳約一小時來平衡), 回家休息一會, 再做功課,
另外幼稚園期間師生比例約1:10-15, 但小學通常為1:30-35, 學生在不同家庭環境下長大, 小朋友坐位前/後/左/右的同學時間, 一定比對老師多,小朋友一直會對老師有"怕"的心理, 所以堂上最多是同同學仔講多2句, 左"令令",右"令令", 跑出位, 先生一望, 就回坐位, 小息時, 若果左邊小朋友看了晚上電視, 跟"住"同你個仔講, 右邊又聽到, 大家笑來笑去, (無人話比佢哋聽"呢句說話係粗口), 回家, 小朋友又好開心同你講, 有時2個小朋友又取把間尺當飛機玩, 玩玩下, 有第3個小朋友當劍玩, 重講"something like依天劍一出.."最後就係大人眼中的打架
不過的都會同意有d小朋友比較手多多, 一興奮就"旭手旭腳", 因為佢有這個個性, 而有d家長喜歡活躍d的小孩, 也不會認為係問題
所以小朋友就各有不同, 我個人認為
政府成日講身/言教, 我更希望家長"心/鹽", 我都知很辛苦, 以前亞媽都唔駛咁, 我成日話自已以後唔"蠢", 心 - 細心去了解, 用心去聽, 花心思去幫佢, 煮食無鹽便無味, 每個人放鹽份量都有分別, 每種食物須要的鹽也不同, 小朋友, 只有佢媽/爸, 由開始就幫佢調較份量, 但佢要多少, 你要試
同時我個人認為, 一生一體藝, 非常好, 不要過多, 想入名校, 唔係你識十八股武藝, 樣樣識, 唔精, 名校要求, 有級數比較, 對外公開表演及比賽獎項, 鋼琴五級, 很多啦,( 名女校超過50%學生), 有d 小學知道奧數的重要, 金獎必定能入最出名被的2所名男校, 於是, 小一開始開了課外活動 - 數學解難題 (奧數 正常小四開始, 有d 小三, 小二又報讀, 大家在背公式,背題目- 小學題基本上變化不多 )
全屬個人見解, 並非想失任何人
(有d可能打錯字, 見諒) |