關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有冇家長可以分享下叩門心得...好緊張!! ...
發新帖
查看: 954|回覆: 1
go

請問有冇家長可以分享下叩門心得...好緊張!! [複製鏈接]

Rank: 2


43
1#
發表於 08-5-25 13:43 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我個仔參加了今年小一既幸運大抽獎,而家心情好緊張!!6月頭公報結果...
請問以往有冇家長,在第二輪既抽獎後,抽不到心儀小學,而要去叩門,可以分享下嗎!!??
thanks thanks!!

   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3898
2#
發表於 08-5-26 11:14 |只看該作者
Pls click Here

http://baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1344203&extra=page%3D3
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖