關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 史d福泳會行嗎??
發新帖
查看: 758|回覆: 2
go

史d福泳會行嗎?? [複製鏈接]


127
1#
發表於 08-5-28 13:26 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


377
2#
發表於 08-5-28 20:59 |只看該作者
原文章由 PenguinBoBo 於 08-5-28 13:26 發表
請問各位史d福泳會可以嗎?


多年前曾學過, 當年個仔只有5年歲, 同組的都是較大, 有D已可掌握游2步, 個仔每堂都是站在池邊多, 投訴都無用, 導師又一般, 總之, 印象就是................!

Rank: 6Rank: 6


5912
3#
發表於 08-5-29 07:55 |只看該作者
不是太差, 但又不是太好, 人人感受唔同, 所以最好係去學一期, 睇下接唔接受到. 有些教練好好, 有些又好差, 睇你好唔好彩吧!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖