關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 公開考試 想下年報自行前考TOEFL/劍橋 , 應該考邊份for升中先有用 ...
發新帖
查看: 27905|回覆: 0
go

想下年報自行前考TOEFL/劍橋 , 應該考邊份for升中先有用? [複製鏈接]

Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15Rank: 15


132916
1#
發表於 20-8-17 16:36 |顯示全部帖子
christse1314 發表於 20-7-29 00:43
囝囝升小六,想報3月自行面試前,考次TOEFL /劍橋, 如果Toefl考primary 會唔會無乜用作? 考cambridge又應 ...
如果係為咗升中,其實兩個都無用。 如果真係想考,我建議你諗下:面試你既老師一般都有返咁上下年紀,我估佢哋熟邊個考試既機會多啲?至於程度,邊個啱考,其實好睇小朋友既能力,小六既時候程度從 A2 到 C1 都有。
‹ 上一主題|下一主題