關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖三一堂小學 知唔知學校功課輔導班好不好?
發新帖
查看: 1960|回覆: 2
go

知唔知學校功課輔導班好不好? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


287
1#
發表於 13-4-7 21:05 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
同題,一般一個老師幾個學生,有問題老師會唔會細心輔導?多謝啦!
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


287
2#
發表於 13-4-9 10:21 |顯示全部帖子
回復 joanthony 的帖子

多謝答覆,咁唔知附近有咩補習班好點?

Rank: 3Rank: 3


287
3#
發表於 13-5-2 09:42 |顯示全部帖子
sjlam 發表於 13-4-26 14:58
- 想問同學一般在補習班能完成所有功課嗎?
- 補習班是否10-20一班? 會否好噪?
- 是學校老師教嗎? 老師會否 ...
功課都可以完成,我想應該差唔多20個,個個都好安靜做功課,我去接仔時佢一般都經已完成功課自己睇課外書。只一個老師,有咩問題要排隊問。因為老師沒法全面照顧每個學生,更令學生獨立,你可以試下:)
‹ 上一主題|下一主題