關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 迦南幼稚園(黃埔花園) 2013-14黃埔迦南PN取錄生報到
發新帖
查看: 49362|回覆: 2
go

2013-14黃埔迦南PN取錄生報到 [複製鏈接]

Rank: 1


10
1#
發表於 13-8-27 20:01 |顯示全部帖子

回覆:2013-14黃埔迦南PN取錄生報到

Hi!我個囝十一月反學!下午cherry班!



Rank: 1


10
2#
發表於 13-10-17 21:56 |顯示全部帖子

回覆:Vincywsc 的帖子

你小朋友仲未知道去邊班?



Rank: 1


10
3#
發表於 13-10-27 19:27 |顯示全部帖子

引用:Quote:原帖由+Mugilam+於+13-10-17+發表你

原帖由 Vincywsc 於 13-10-21 發表
未知,幾時會通知係咩班架?
八月份開新生家長會時已經知!



‹ 上一主題|下一主題