關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 九龍塘宣道小學 交通問題一問
發新帖
查看: 2790|回覆: 0
go

交通問題一問 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1781
1#
發表於 11-1-20 10:43 |顯示全部帖子
我是今年小一的家長,雖然我不是住在深井,但我知道學校是有褓姆車行走這裡的,我曾問過這條路線的上車時間,他說在深井上車,大概是7時,回到學校大概是7時20分,至於放學回到深井的時間我就沒有問及,但相信亦不會太遲吧!不過每年的校車路線的上落時間都可能有變動,上述資料只是我在2010年8月時所問的答覆,開學後的實際情況我就不清楚了,因為我的小朋友是家長接送的.希望這些資料會幫到你吧!

原帖由 idadmum 於 11-1-19 23:09 發表
我想問有冇家長住深井,我想知學校有冇校車又或有冇褓姆車呢?你地又坐乜交通工具返學呢?要幾點出口門,放學返黎又幾點呢?因小朋友下年升小一,要做定功課,唔該O西! ...
‹ 上一主題|下一主題