關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 和富慈善基金李宗德小學 【 2007-2008 年度 P.2 家長交流區 】
發新帖
查看: 17133|回覆: 4
go

【 2007-2008 年度 P.2 家長交流區 】 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2685
1#
發表於 07-8-28 17:26 |顯示全部帖子
Hello!悅童報到,今年編咗2B班呀!

Rank: 5Rank: 5


2685
2#
發表於 07-9-20 20:01 |顯示全部帖子
有無2B班家長呀 Help!
我想問吓今日maths classwork係咪有6題呀?
咁第6題題目係咩?
另外,我想問吓語文練習係咪用「吵醒」作句子呀?作幾多句呀?thanksalot

Rank: 5Rank: 5


2685
3#
發表於 07-9-20 21:28 |顯示全部帖子
原文章由 家熹媽咪 於 07-9-20 21:05 硐表


big _pig :

據可靠消息報到 , 以下你問既問題 ...

Math :
6 . 384 + 268 = ?

Chin :
冇錯 , 係用"吵醒"作句 , 小朋友話作一句就得 !
但之前要寫6個"吵醒"先架 ! 最後先再作句 ! ...


家熹媽咪:
真是十萬個唔該,thank you!

Rank: 5Rank: 5


2685
4#
發表於 07-9-27 18:54 |顯示全部帖子
家熹媽咪:
我想問吓你有無好既英文補習老師介紹呀?
阿女囡佢記性唔多好,我我自己放工又夜,
我想有人同佢溫多啲呀!thanks!

Rank: 5Rank: 5


2685
5#
發表於 07-10-5 21:30 |顯示全部帖子
家熹媽咪:
2B班容悅童一大一小參加 ! 預祝家熹生日快樂!身體健康!聽聽話話!
‹ 上一主題|下一主題