註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hayleyrenee 於 08-4-16 17:53 發表 真的, 太好了。 由於我看見你們傾這間學校的情況, 我有些喜歡這間學校, 但又怕難入, 我得20分, 但誇區所以怕20分入唔到就慘啦! 依家20分 NO PROBLEM的話就定D啦! ...
返回頂部
原文章由 hayleyrenee 於 08-4-22 11:41 發表 咁! 希望有今年入到嘉諾撒聖方濟各學校的小朋友媽咪,報吓料今年幾分入到呀! 唔該!!!!!!!!