關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 嘉諾撒聖方濟各學校 請問20分入嘉諾撒聖方濟各學校, 機會大嗎? ...
發新帖
查看: 1921|回覆: 1
go

請問20分入嘉諾撒聖方濟各學校, 機會大嗎? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1245
1#
發表於 08-4-17 12:19 |顯示全部帖子
20分機會 : 唔少呢 !

呢個時期仲問20分機會率...  um ...根據我"福爾摩e"的估計,你應該唔係今年有月入學的那批呢 !


原文章由 hayleyrenee 於 08-4-16 17:53 發表
真的, 太好了。 由於我看見你們傾這間學校的情況, 我有些喜歡這間學校, 但又怕難入, 我得20分, 但誇區所以怕20分入唔到就慘啦! 依家20分 NO PROBLEM的話就定D啦! ...

[ 本文章最後由 emiluihk 於 08-4-17 12:22 編輯 ]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
2#
發表於 08-4-22 12:23 |顯示全部帖子
放心吧!
第三輪最緊要係有誠意,地區無乜影響呢 !
if 你1st round 入紙我地學校,
2nd round 甲部又能顯示誠意
touch wood 要行到3rd round (即叩門) 只要再表現你誠意便可,因為這校的老師真的是用個心來教學的,她們也希望家長是用心教養他們的孩子
原文章由 hayleyrenee 於 08-4-22 11:41 發表
咁! 希望有今年入到嘉諾撒聖方濟各學校的小朋友媽咪,報吓料今年幾分入到呀! 唔該!!!!!!!!
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題