- 在線時間
- 17 小時
- 最後登錄
- 16-7-14
- 國民生產力
- 19
- 附加生產力
- 1290
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-2-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 286
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 1595
- UID
- 7296
 
|
原帖由 hcsoma 於 10-6-7 17:57 發表 
想問問朗讀堂是否足夠讓小朋友日後在生活中能流利地用普通話跟別人溝通呢?
另外,英文程度亦是否有足夠的資源令小朋友在校實踐用英語會話呢?
佢哋冇朗讀堂ka朗讀係返屋企對住父/母親讀要評分俾番老師睇ka,但普通話堂會先教拼音&拼音符號,而中文堂佢哋會多本拼音書(同課本內容一樣但多了拼音符號),當佢哋學識睇拼音符號後,佢哋自然會識讀唔使擔心,因為我個仔嘟係咁,如果你有安裝now,佢入面有disney channel(係兩文三語)可以自己揀普通話/英語俾小朋友聽,我個仔嘟係咁聽了3年明顯有進步,因學外語先要識聽,聽得明會比較易掌握(課堂上)。希望幫到你喇!^^ |
|