- 在線時間
- 178 小時
- 最後登錄
- 26-6-1
- 國民生產力
- 10
- 附加生產力
- 1728
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-11-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 512
- 主題
- 105
- 精華
- 0
- 積分
- 2250
- UID
- 532907
 
|
小朋友出年升小一, 想搵主力訓練英文及普通話oral 的班/老師 (最好net), 想請教下:-
1. 有邊d centre/老師可以介紹?
2. 上課內容會怎樣(因為唔似train cambridge/ reading等有固定內容, oral堂課程內容不太清晰)?
THANKS!
|
|